nog steeds om de 3 uur.

Discussion in 'Voeding' started by Renate28, Nov 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Mijn kleintje komt nog steeds om de 3,5 uur voor voeding.

Hij groeit geweldig, ook volgens het CB.

Maar hij eet zo weinig. Soms maar 45 cc per voeding.

Kortom: hij eet wel erg vaak, maar kleine beetjes.

De nachten worden nu toch wel erg vermoeiend, vooral omdat hij na elka voeding wil gaan feesten, zodat ik 's nachts makkelijk 1,5 uur per voeding bezig ben om hem daarna weer te laten slapen.

Iemand tips?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Misschien langer de tijd er tussen proberen te rekken?
    Ik denk dat je dat al geprobeerd hebt, maar als je het kan rekken, zijn ze hongerig en eten ze beter, waardoor ze weer langer wachten op de volgende voeding.

Met Lynn heb ik een tijd geschipperd tussen 5 en 6 voedingen, wanneer ik haar nu wat langer laat wachten, drinkt ze de fles goed leeg.

Maar overdag kost me dat meer moeite dan 's nachts. Heb je al een speentje geprobeerd?

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ja, een speentje heeft hij.

Ook heb ik het geprobeerd te rekken. Dat werkte wel. Maar sinds hij ziek is geweest is het weer een ramp.

4. Jansen

Jansen Bekend lid

Nov 6, 2005
    588
    0
    0
    Wij hebben een erg makkelijk mannetje maar de eerste weken duurde het voeden bij ons ook een eeuwigheid. Als je 's nachts inderdaad zo lang bezig bent, dat is geen feest.

Heb je wel het gevoel dat ie al verschil tussen overdag en nacht kent? Dat helpt namelijk wel...

En verder zou ik me niet te druk maken, maar just go with the flow, dat scheelt een hoop "ergernis".

Ons mannetje zou volgens de boeken nu ook minder vaak moeten drinken maar komt ook nog steeds elke 3 uur. Ik vind het prima.. Daarentegen slaapt hij 's nachts wel al 2 maanden aan één stuk! :)

5. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Misschien is het tijdelijk omdat hij ziek is geweest? Ik zou er gewoon aan toegeven, hij heeft het blijkbaar nodig (misschien juist omdat hij ziek is geweest)

Share This Page