ik vraag me af wat jullie er van vinden, een baby helemaal alleen in huis laten slapen terwijl je zelf een paar deuren verderop op bezoek bent. ik vindt het zelf niet kunnen, maar ik heb hier vandaag een discussie met iemand over gehad die ondt dat het wel kon. dat het niks uitmaakte of je nou in de tuin zit, aan de voordeur op straat staat te kletsen of bij de buren binnen zit. ben ik nou overbezorgd? of vinden jullie dat het niet kan?
Ik vind dat echt niet kunnen! Er zou maar brand uit breken in de tijd dat je weg bent. Mijn moeder woont naast ons maar geen haar op mijn hoofd die er aan denk om bij haar koffie te gaan drinken als Giovanna op bed ligt!
vind het ook niet kunnen, in de tuin ok en dan nog met de schuifdeuren open hier, kent ze het verhaal van maddy dan niet? heb het dan niet over de schuld of onschuld van de ouders maar gewoon dat er iemand op de kamer KAN komen zonder dat je het hoort pfff mag er niet aan denken. daarbij als je kind heb moet je je eigen plezier maar effe aan de kant zetten als je niet voor geschikte opvang kan zorgen volgens mij
Tjee ligt er aan hoor... Hoe oud is je kind? Hoe ver ben je? Heb je een babyfoon bij je? Ik heb wel eens ff bij de buuf opgepast dat is letterlijk drie stappen, terwijl Ruben lag te slapen en ik had dan de babyfoon mee. Haar kinderen zijn groot genoeg om Ruben ff te halen als dat nodig was geweest. Ik moet zeggen dat ik wel makkelijker word met de tijd. In het begin liet ik hem nog geen 3 minuten alleen in de box beneden om een was aan te zetten. Nu ga ik rustig ff de toiletten soppen of zo, zolang ik hem maar kan horen als er iets is
ik kan daar inderdaad ook slecht tegen.. inderdaad zal maar brand zijn.. of lees inderdaad het verhaal van maddy maar na... of je kleine ja krijgt ademhalingsproblemen ofzo thuis ben je er toch sneller bij.. en ga zo maar door.. dan maar een overbezorgde moeder.. maar je kan niet zuinog genoeg zijn op je kindje en bedel ik mee je kan niet goed genoeg opletten zal maar zeggen.. maar dat is mijn mening
Er zijn hier al aardig wat topics over geweest, daar kun je veel meningen teruglezen. Persoonlijk vind ik het echt niet kunnen.
hij is nu 9 weken oud. en wel met de babyfoon erbij, maar toch.... idd, ik had het verhaal over die brand ookal verteld. "ja, je hoord hem toch" wordt er dan gezegt.
als er brand is hoor je je kind niet altijd want het kan al gestikt zijn door de rook eer het doorheeft dat het brand en zeker een baby
de babyfoon zal het maar even niet doen... ik heb hier een babyfoon die is geluidloos en gaat alleen af bij geluid... maar toch al doet de babyfoon het zo perfect brand hoor je niet.. als het beneden in je huis is dan.. en 9 weken oud zal ik me kleine alsnog als ik zo nodig weg moet in de kinderwagen laten slapen.. maar nooit alleen thuis.. maar ik ben denk ik ja snel bezorgd en kan dat niet.. kortom ik zal het nooit doen..
Ik zou zeggen, de kleine gaat mee en slaapt daar of de visite komt maar lekker bij mij een borreltje doen.
Oh nee hoor absoluut niet.. Hij gaat gewoon mee als ik ergens heen moet , moet er niet aan denken wat er allemaal kan gebeuren als ik er niet bij ben..
klinkt gek ik erger me eigen er altijd aan... ook nog steeds op vakantie was vorig jaar nog.. een stel zat gewoon buiten keiharde muziek en de babyfoon op tafel.. het erge hun baby van 10 maanden lag op 5 hoog te slapen aan de andere kant van het hotel.. en hun zaten lekker met drank gezellig te swingen enz... pff moet er niet aan denken wat er allemaal had kunnen gebeuren...
Mijn mannetje durfde vanmiddag zelfs niet het gras achter het huis te maaien...bang dat hij Luca niet zou horen Maar idd natassie, ik erger me daar ook aan...kijk maar wat er met Maddy is gebeurt (hoewel ik daarvan wel denk dat de ouders het hebben gedaan, maar daar gaat het hier niet over )
nou, zo te zien ben ik toch niet de enige die het niet vindt kunnen. gelukkig. er zal maar eens iets gebeuren.... dat vergeef je jezelf toch nooit meer?
nou inderdaad... als ik aan dat hele verhaal denk, blijf je toch denken je kan toch niet voorzichtig genoeg zijn...! sorry was even beetje off topic maar oh oh oh had het er vandaag nog over toevallig.. wat zal er met dat meisje zijn?.. ben bang dat we er nooit achter komen
nee, denk niet dat we daar nog ooit iets van horen. en wie het gedaan heeft zal ook altijd wel een raadsel blijven denk
oohh onvoorstelbaar vind ik het nog steeds zeg.. moet toch gewoon iemand het gezien hebben.. pfff krijg er kippenvel van als ik eraan denk... inderdaad arm meisje hoop echt dat ze ergens is waar goed voor haar gezord word... en dat ze haar ooiit nog vinden. sorry maar ging het nog steeds niet over IK HOU NU OP
Jeetje wat een overbezorgde moeders allemaal. Ik ga echt wel de tuin in , bij de buurvrouw op de koffie of zelfs op verjaardag bij de overburen als Nova ligt te slapen. Ik heb wel altijd de babyfoon bij me. Die heeft altijd contact ook al is er geen geluid en als hij geen contact kan maken begint ie meteen te piepen. Vandaag was ik zelf even een boodschapje doen, de babyfoon bij m'n buurvrouw en vriendin, dus Nova kent haar wel goed. Ben ik nu een erg slechte moeder? Ga het bijna denken. Brand kan je niet horen? Je hebt toch wel rook melders hangen mag ik aannemen, anders stikken jullie 's nachts allemaal hoor.