hoelang kun je je navelpiercing inhouden?

Discussion in 'Zwangerschap' started by setje, Jun 27, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    :( ik vroeg me af of ik mijn navelpiercing eruit moet halen. Ik heb namelijk volgens mij ergens gehoord dat ie anders uit kan scheuren.

Weet iemand dit, of heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes Setje

2. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Setje,

Ik zelf heb sinds een paar weken een zwangerschapspiercing ingedaan. Die kun je bij iedere piercingzaak (niet al te duur) kopen.
    Moet zeggen dat deze zwangerschapspiercing ook echt een stuk comfortabeler zit...

3. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Zou het gaatje anders dicht groeien?

groetjes

4. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Hallo,

ik ben nu 29 weken zwanger en heb ook gewoon me piercing nog in wel een zwangerschapspiercing maar was ook bang dat die uit zou scheuren dus ging van de week naar een piercingshop en hij zei tegen me kan makkelijk allemaal. Ze ging een voorbeeld geven over vleeshaken dat die er 80 kilo aankunnen dus dit makkelijk moet kunnen allemaal.
    Dus ik maak me eigen nu niet meer druk erom.

Groetjes

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
  6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Toen de piercings strak begonnen te staan heb ik ze uit gedaan... Bij een vriendin van me is de navelpiercing eruit gegroeid tijdens de zwangerschap (dat velletje ertussen werd steeds dunner).. Ik doe ze ook niet meer in erna.
    Had er 2, op de buikfoto's van in het begin zie je ze nog :)

7. Niet meer actief

Ik heb nog steeds mijn oude piercing staafje in, het velletje is wel wat dunner, maar heb er als nog geen last van, mijn verloskundige zegt dat het prima kan, tenzij de huid rood begint te worden, dan moet je wisselen naar een zw piercing, of eruit, maar tgaat nog prima tot nu toe!

groetjes Petra

8. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Ja als je de gewone piercing eruit haald groeit het gaatje dicht...daarom hebben ze speciaal voor zwangere vrouwtjes een plastic piercing gemaakt die redelijk flexibel is.
    Bij mij is de piercing ook redelijk naar buiten gegroeid (het velletjes ertussen is redelijk dun) maar heb besloten het gewoon te proberen, mocht hij eruit groeien kan ik de zwangerschapspiercing altijd nog eruit halen...

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

Dec 19, 2005
    1,827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik heb hem nu sinds 3 weken uit, begon te trekken en bleef erachter haken.
    Ik laat hem gewoon uit.

10. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb die van mij ook tijdens de zwangerschap van Lisa vervangen door een zw.schapspiercing. Rond 6 maanden heb ik die toen ook eruit gehaald.. zat niet lekker meer.
    Sindsdien niet meer ingedaan en het gaatje is nu ook dichtgegroeid!

11. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    ik heb hem er bij allebij mijn zwangerschappen uitgehaald.
    Niet omdat ik er last van kreeg maar omdat ik bang was dat als mijn buik zou groeien hij er uit zou scheuren ;)

En het gaatje is bij mij niet dicht gegroeid.
    Nu ga ik hem bij 3 maandjes er weer uithalen.

12. Niet meer actief

ik denk ook dat het per persoon verschillend is of hij eruit groeit of niet, ligt er maar net aan hoe de buik groeit denk ik,
    zelfde als gaatjes in je oor bij de ene groeit het zonder oorbel snel dicht bij de ander blijft er jaren een gaatje zitten.

Zelf had ik een tepelpiercing, die heb ik denk na 3 maanden (of eerder) er al uitgehaald omdat hij absoluut niet fijn zat en het ook pijn deed.
    Had er in eerste instantie al een groter staafje ingedaan, maar deed gewoon binnenin pijn, tja dan maar eruit, helaas is gaatje natuurlijk dichtgegroeid...

13. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik moest altijd al een kleiner model in, omdat het velletje wat dunner was. maar ik ben bij mijn piercingstudio geweest, en hij zei dat je het gewoon in kon houden, maar in mijn geval kon ik hem er beter uit halen. omdat het velletje al wat dunner was, en het kon dat na de bevalling als de buik weer in model ging dat de piercing schreef zou gaan zitten.
    ik kan hem gewoon weer op nieuw gaan zetten.
    maar gister hem ik hem er dan uitgehaald, vind het persoonlijk ook niet zo mooi met een dikke buik en dan een piercing.

14. Cinderella

Cinderella Bekend lid

Mar 20, 2006
    752
    0
    0
    voed.ass.
    Breda
    Ik heb deze week ook mijn piercing eruit gehaald.

15. Nadje

Nadje Actief lid

Oct 7, 2005
    335
    0
    0
    Ik heb 'm er een tijd geleden ook uit gehaald, begon te trekken en ik had leuke strakke stretchtruitjes gekocht voor de zwangerschap, dan ziet het niet zo leuk uit (vind ik) als je die piercing als een bobbeltje eronder ziet zitten. Gaatje is nog niet dicht dus na de bevalling gaat ie gewoon weer terug.

16. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik heb ook een zwangerschapspiercing. Het zijn erg lelijke dingen, vind ik. Maar ja, ik ben bang dat het gaatje anders dicht gaat groeien. Neem het dus voor lief.

17. Darinka

Darinka Lid

Mar 10, 2006
    99
    0
    0
    Ik wist bij mijn dochter pas in de 5de maand dat ik zwanger was en heb hem er meteen uitgehaald.
    Bij deze zwangerschap heb ik het direct gedaan toen ik het wist.
    Moet wel zeggen dat door het rekken van mijn buik hij nooit meer zo mooi zat als daarvoor...

Maar doe hem er na de tijd gewoon weer in.

Ps die zwangerschapspiercings zijn idd handig maar bij mijn dochter heb ik daar nooit van gehoord.

Share This Page