Vandaag, na 9 maanden, op NOD, positief getest met z&k dipstick. Ik weet dat het heel pril is, 4w1d, maar alvast een beetje blij zijn kan vast geen kwaad. Hopen op een plakbeeb!
Bij mij is het ook nog heel erg pril. Ik voel op dit moment ook bijna niks.... vorige week toen ik moest gaan menstrueren hevige krampen... was al bang dat het mis zou gaan... maar nu geen last meer van. Soms nog als ik loop maar verder nergens last van... dus echt zwanger voel ik me nog niet haha
Gefeliciteerd DeBa! Lekker genieten nu! anoniempje2014 ik voel ook nog niet veel hoor, ben ook blij als ik een positieve eerste echo gehad heb... maar zoals je hier vaker leest: misschien komen de kwaaltjes nog. Lekker genieten dus maar!
Ik heb ook helemaal geen kwaaltjes (in tegenstelling tot de maanden hiervoor.. toen ik dus niet zwanger was!). Alleen als ik ga liggen of iets eet, wordt k een beetje misselijk. Niet zoveel eetlust ook maar verder niks. Hopelijk blijft dat zo. Jullie ook gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!! Ook hier vandaag positief getest (4+0) dag voor NOD. Spannend hè?! Ondanks dat het zo pril is; lekker genieten!
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben nu 5.3 week zwanger.. voel ook nog niks! Zo onwerkelijk allemaal (-: maar heel blij! 13 maart de eerste echo! Kan niet wachten, ben zo bang dat het hartje niet klopt... In mijn omgeving zijn er nu al 2 met een miskraam. Soms moeilijk om dan zelf positief te blijven. We gaan gewoon van het beste uit! Genieten allemaal het is niet voor niets positief uitgeslagen Liefs!
Leuk hoor weer zoveel zwangeren! Hier ook de angst dat er iets niet goed zou zijn hoor, is ook lastig als je weet dat je nu nog een paar weken in onzekerheid zit. Ik heb 21 maart de eerste echo!