Hoi hoi dames, Ik heb sinds gister hele tijd een zeurend gevoel in onderbuik en voelt ook warm van binnen herkent iemand dat? Dat zeurende gevoel trekt ook niet weg soms wat krampjes naar dat gaat wel weer weg.. Betekent t iets ??? Liefs ongeduldje
Het zeurende gevoel herken ik volgens mij wel. Warm gevoel niet zo zeer. Ik loop als sinds 35 weken met geregel weeën en sinds zondag heb ik elke dag een zeurend/krampend gevoel onding in mijn buik. Wat soms door trekt naar mijn rug. Word er inmiddels lichtelijk gek van. Ben nu 38,2 weken. Hopelijk gaat het snel wat beter moet best nog wel even. Heb ook constant een heel drukkend gevoel van onder. Alles is erg beurs daaro. Soms kan ik niet eens rechtop zitten omdat het gewoon niet meer past. Mij word steeds verteld dat het voorbereiding is en dat het helemaal niks zegt en echt nog weken kan duren. Veel sterkte meid! Nog even doorbijten.
Ik ben ook 38.3 dagen nu dus we lopen gelijk wat leuk! Verder idd die zeurende gevoel vooral als ik ga lopen voelt als menstuatiekrampen. Hoop dat t dan doorgaat zetten als dit voorweeen zijn. Wel vervelend voor je dat je er al.zo lang mee loopt. Hopelojk voor ons beiden gaat t doorzetten. Liefs doedie Verder idd die k
Hier precies hetzelfde. Al bijna 2 weken voorweeen en constant een zeurend gevoel onderin mn buik en rug. Dan ineens flinke krampen en steken dan denk ik he zou dat wat zijn maar dan ineens trekt het weer weg! Succes met de laatste loodjes!
Hier al een aantal keer gedacht dat het begonnen was. Ze kwam als zeker 4 uur om de 3/5 min en hielend ruim een min aan. Na 6 uur ben ik in slaapgevallen en werd in de ochtend wakker met een rustige buik en geen baby. Was toen echt boos en teleurgesteld. Mijn vk vond dat ook wel een beetje sneu Hebben jullie ook zoveel last van afscheiding? Hier verschrikkelijk elke keer als ik een wee of harde buik heb loopt het er gewoon uit. Bah. Leuk dat wij zo dicht bij elkaar lopen.
Ja heel herkenbaar ook al drie weken last van voorweeën die steeds toch niet doorzetten. Heel leuk die laatste loodjes hhh
Voorweeen wellicht? Ik zou het wel aankaarten bij je verlos.. Ik had de laatste weken ook geregeld last van voorweeen