Echt heel raar, wie weet wat dit heeft kunnen zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door annetske, 11 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Hallo,

Ik had sinds zaterdag enorme last van mijn bovenbuik, gisteren ben ik naar de verloskundige geweest, zij vertrouwde het niet want mijn bloeddruk was ook veel te hoog en ik voelde de kleine nog maar amper bewegen, moest met spoed naar de Gyn toe. Daar hebben ze mijn bloed en urine gechecked, dat was allemaal goed, en ik heb een CTG gehad (zo heet dat toch) en met de de baby was alles ok, ik moet morgen terug komen omdat de bloeddruk veel te hoog is... Vandaag heb ik de baby amper gevoeld tot ik een uur geleden in de keuken stond en echt een enorme kramp in mijn buik kreeg, ik stond er krom van en mijn vriend moest mij opvangen, dit duurde ong 2 minuten toen trok het weg. En nu voel ik mij een stuk beterder en de kleine beweegt weer volop... de druk is van de buik en de pijn in de bovenbuik is verdwenen... Ik denk zelf dat het iets was wat ons beide enorm dwars heeft gezeten, maar ik kan mij niet bedenken wat het is geweest... En ik dacht dat met die kramp de kleine zich omdraaide in de buik. Is er iemand die weet wat dit is geweest? en wat er ons dwars heeft gezeten? Ik ben blij dat ik mij weer een stuk beterder voel, en de kleine weer volop voel bewegen :) vooral het laatste stelt mij enorm gerust. Ik zal het morgen ook aan de Gyn. vragen want ik vind het heel erg raar ;) Alvast bedankt voor de antwoorden. :)

2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ikzelf heb dat een paar weken geleden gehad.Krampen in de buik,en alles voelde gewoon niet lekker.Bij ons lag de kleine helemaal over dwars.na een paar uur draaide de kleine weer,en was de pijn weg.

verklaard dan alleen niet je hoge bloeddruk...

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Misschien dat er niet iets heeft dwars gezeten, maar dat de kleine dwars heeft gezeten? Dat kan ook de reden geweest zijn dat je de kleine even niet goed voelde, omdat hij/zij dan weinig ruimte had. En die kramp is dan het draaien van de kleine geweest. En nu ligt hij/zij weer beter en kan weer goed bewegen?

Mijn zoontje heeft in een onvolkomen stuitligging gelegen, dus zowel hoofd als benen boven. Ik heb 's nachts een keer flinke kramp gehad en de controle erna lag hij in een soort dwarsligging, bijna met zijn hoofd beneden.

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik denk zelf ook dat hij gedraaid is, en raar heeft gelegen. Ik ben erg blij dat die gedraaid is nu voelen wij ons beiden veel beter volgens mij :)

Deel Deze Pagina