Even een nieuw account aangemaakt ivm herkenbaarheid. Wat vinden jullie van de jongensnaam Ian en hoe zouden jullie deze uitspreken? We komen er voor een 3e jongen nog niet echt uit. Deze staat hoog op de lijst. Suggesties zijn ook zeer welkom. Niet al te Hollands als gijs enz. Vind ik wel erg leuk maar we hebben gemixte kindjes.
Ik zou het uitspreken als iejun. Misschien: Mias Boaz Liam Roan Lukas Levi Quin Ilan Nikai Mikai Fender Tobin Runar Aaron
Ook Iejun. Heel erg leuk! Aidan/Aiden (Ejdun) Brendon Odin Fender, Tobin, Runar @Narcisje ook echt tof!
Ik zou de naam uitspreken als Ie-jun. Leuke naam! Misschien nog: Owen Ravi Milas Vigo Lennon Kian Daley
Deze zijn al vergeven in de omgeving. Vooral Aaron blijf ik een super leuke naam vinden. Tobin vind ik ook leuk! Zet ik op de lijst. Ie-jun is inderdaad hoe we het uit spreken. Ben een beetje bang dat mensen er Ie-an van gaan maken, maar dat vind ik net het geluid van een ezel
Denk dat het wel meevalt qua uitspraak. Maargoed voor mij is het heel logisch Iejun haha. Ik vind dat ze dan na 1x verbeteren het helemaal wel moeten weten
Ik ken iemand met die naam, uitgesproken als ie-jan, maar na 1x verbeteren zou ik hem ook prima uit kunnen spreken als ie-jun.
Volgens mij is Ian aardig ingeburgerd, niemand zal ie-jaan zeggen. Ie-jan misschien maar da’s toch niet zo heel erg? Klinkt bijna als Ie-jun, keertje verbeteren en het is klaar.