Nog steeds op zoek

Discussie in 'Babynamen' gestart door Muis511, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

Felix :d

2. misa

misa Niet meer actief

Noah of Noël.

Succes!

3. Miran6

Miran6 Actief lid

31 jan 2010
    322
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind persoonlijk idd Noah een hele mooie naam. Die stond bij mezelf ook op mn lijstje.:)

4. Aura

Aura Niet meer actief

Ben je niet vergeten hoor.....was vanmiddag mijn babykamer aan het poetsen en dacht ineens...ooh vind Nigel ook wel leuk bij Maxim.
    en het lijkt ook nog op Noel.
    Vind Julius nog steeds vele malen mooier maar goed misschien is het wel iets voor jullie.

Maxim & Nigel (Neidjel)

5. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik zou er Noah of anders Joël van maken....

6. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Lieve meiden, dank jullie wel! :) Nee, Nigel wordt hem niet, wij willen geen Engelse naam. Russische, Latijnse, Franse namen zijn welkom maar geen Engelse. Joel vind ik ook niet mooi, het spijt me. Manlief wil ondertussen nadenken over Justus (hij wil per se twee lettergrepen, zeikerd) en dat vind ik al heel wat! :D
    Aura, leuk het kamertje!!!

7. Aura

Aura Niet meer actief

Zag op een amerikaanse site dat Nigel een latijnse naam is..maar lastig zeg....nou als ik nog een ingeving krijg laat ik het je weten....

8. mii1989

mii1989 Bekend lid

15 feb 2010
    625
    0
    0
    NULL
    NULL
    niam..?
    moeilijk.. suc7

9. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    Mij geeft geen enkele van die jongensnamen een goed gevoel, sorry. Noëlle is inderdaad wel leuk, ook al zou die nooit op ons geboortekaartje staan.
    Joël geeft me weer wel een goed gevoel.

10. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Even een update (niet dat wij eruit zijn haha). Ben nu op een franse forum aan het rondkijken, en het is zo leuk :D Hugo, Victor, Theo, Theodore, Mathis en Leo zijn nu helemaal hip in Frankrijk. Grappig dat Felix en Maxime ook erg populair daar zijn.

11. Aura

Aura Niet meer actief

Hugo niet doen!! Dat is onze nummer 1 naam hahaha nee hoor :p geintje...vind Hugo prachtig, net zoals Julius (onze nummer 3 naam) Floris staat bij ons op 2 (miscschien voor jullie ook kanshebben?) en vind Felix ook wel leuk....Noel zoals je weet niet zo.....

12. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Haha, nee Hugo kan ik niet zo goed uitspreken :) H en G samen zijn moeilijk voor me. Jullie nummer een blijft dus intact! Ik zie onwijs veel leuke franse namen voorbij komen maar ze moeten ook in NL te doen zijn. Het blijft lastig. Mathieu daar ben ik helemaal weg van maar het begint alweer met MA ;)

Deel Deze Pagina