box

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door eline2014, 21 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eline2014

    eline2014 Niet meer actief

    wij kunnen overmorgen een box ophalen voor 10 euro, inclusief boxkleed en veel speelgoed.
    Ben nog niet zwanger, hadden jullie dit gedaan? Het is allemaal bijna niet gebruikt..
     
  2. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ik denk het niet. Wij hebben wel een superkoopje gedaan. Een babykamer compleet en in super staat en aan huis gebracht voor 60 euro. Maar toen was ik al wel zwanger. Met de mogelijkheid dat het op zolder kan en eventueel naar schoonouders kon als het mis zou gaan zeg maar.
     
  3. sunshineS1976

    sunshineS1976 Niet meer actief

    ja hoor :D Doen!
    Wat is 10 euro?! Als je het een plekje kunt geven op bijv de zolder, gewoon doen. Evt speelgoed wat je niet denkt te gebruiken of andere toebehoren kun je altijd proberen op mp te zetten.
     
  4. Sieza03

    Sieza03 Bekend lid

    19 feb 2014
    548
    0
    0
    Groningen
    Als je de ruimte hebt, waarom niet?! :D
     
  5. 1Hanneke

    1Hanneke Fanatiek lid

    4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Als deze echt is zoals je wil, gewoon doen :D
    Wij hadden de babykamer al in de berging staan voor ik zwanger was. Vonden er een op mp die we helemaal geweldig vonden en was goedkoop. Ruime berging dus tja... Als we hadden gewacht hadden we niet deze gehad.
    Ik denk dan van er is maar een heel klein percentage vrouwen dat uiteindelijk helemaal niet zwanger wordt... en het kan altijd terug op mp. Wel handig als je ergens neer kan zetten dat je het niet dagelijks ziet en verdrietig van wordt mocht het wel lang duren...
     
  6. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ja hier dus zelf meegemaakt dat ik spullen aan mijn zus gegeven had die ze wel wou hebben. Maar ze blijkt naar nederlandse maatstaven onvruchtbaar. De enige pogingen die ze nu kunnen wagen zijn in het buitenland.

    Spullen zijn inmiddels weer terug. Ze kon het toch niet aan na zo'n tijd om ze in huis te hebben.

    Het is geen garantie dat je zwanger wordt en ook niet dat je dat snel wordt. En dan is het wel makkelijk om te zeggen "Dan verkoop je het weer" maar gevoelsmatig is het niet makkelijk.

    Vandaar dat ik het dus niet zou doen.
     
  7. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Ben ik het wel enigszins mee eens.

    De meeste vrouwen worden gelukkig gewoon op de natuurlijke manier zwanger.

    Hier kon ik allerlei spullen krijgen via een ex-collega. Zij wilde graag de spullen aan mij kwijt. Ze gingen verhuizen. Prima.
    Ook een mooie babykamer goedkoop op de kop getikt via Marktplaats.
    Stond het daar te staan op wat ooit de babykamer zou moeten worden. En toen....wilde het zwanger worden niet vlotten.
    Heb dat kamertje toen vrij lang gemeden.

    Uiteindelijk wel zwanger geworden, maar vond ik die spullen toch niet meer zo mooi. Dus alsnog weggedaan/weggegooid en lekker wezen shoppen.

    Dus ik vind het niet raar om op voorhand al dingen te gaan kopen, maar je weet niet hoe de dingen zullen gaan lopen. Maar dat weet je nooit in het leven! :p
     
  8. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.711
    4.216
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zou het niet doen. Heb ooit toen ik nog naïef was een setje kleren gekocht en een heel mooi besteksetje. En toen raakte ik alsmaar niet zwanger... Het werden zulke pijnlijke atributen... Vijf jaar na mijn pilstop kreeg ik mijn dochter, maar voor hetzelfde geld was het nooit gelukt... Een box kun je net wat minder verstoppen voor jezelf dan een pakje maat 56 en een minuscuul doosje met bestek.

    En die leuke aanbiedingen: die zijn we straks als je hopelijk zwanger raakt ook nog wel!
     
  9. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Wij hadden de commode al jaren in huis (vrienden gooiden die weg). Nou kan je die ook wat makkelijker gebruiken voor andere doeleinden dan een box maar nu hoefden we tijdens de zwangerschap niet veel meer te kopen aan meubilair.
    Als jij de box ergens kwijt kunt vooral doen.
     
  10. MommyOwl

    MommyOwl Bekend lid

    30 jun 2013
    735
    0
    16
    Wij hadden al ruim een jaar zowat alles al in huis voordat we uberhaupt gingen proberen zwanger te raken ;) Een prachtige box, mooi pal midden in de woonkamer! Ik werd er blij van om hem er zo te zien staan, kon uren weg dromen dat daar óóit een baby in zou komen te liggen. Maar tot die tijd was ie van de katten, die vonden dat ding heerlijk om in te liggen, haha. Gelukkig nu niet meer, stinkt te veel naar enge baby :p
     
  11. flowersoflove

    flowersoflove Bekend lid

    15 nov 2013
    811
    0
    0
    Kinderopvang
    Kreeg je dan geen vragen van familie/vrienden die over de vloer kwamen? Van wat doet die box daar? Hint hint.. :p
     
  12. MommyOwl

    MommyOwl Bekend lid

    30 jun 2013
    735
    0
    16
    Haha, ja opzich wel. Maar het was geen geheim dat ik héél graag ooit een kindje wilde, dus vertelde we steeds dat we deze box gewoon heel mooi vonden en hem toevallig tegen waren gekomen op MP en hem maar gewoon alvast in huis wilde hebben voor later. Mensen vonden het niet eens raar, waren het ermee eens dat als we deze zo mooi vonden, we hem inderdaad dan maar beter alvast in huis konden hebben.

    Wat betreft de andere spullen: op een gegeven moment vond men het wel een beetje te gek worden dat we al zoveel in huis hadden. Maar aan de andere kant vond ik het ook gewoon heel leuk om zo steeds beetje bij beetje te shoppen. Was een soort hobby geworden, en dat kon men dan weer wél begrijpen. Ieder zo z'n ding he :D
     

Deel Deze Pagina