koffielucht.....blah

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jodi, 7 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben zelf geen koffie drinker en kan normaal wel tegen de lucht. Denk dan meestal: waarom lust ik het nou niet...
    Ik heb nog niet posi getest maar ben toch best wel erg misselijk nu....
    Net in een klein kamertje gezeten (vergadering)met 2 koffie drinken de mannen.
    Ik dacht dat ik over mijn nek ging.

Herkennen jullie dit ????
    Wat doe je er tegen???

groetjes Jodi

2. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Ik heb dit ook zonder zwanger te zijn. Ik vind koffielucht 's morgens vreselijk. Helaas weinig aan te doen. Duik meestal met mijn eigen neus in een bak thee. Ruikt een stuk beter!

3. sassa23

sassa23 Lid

7 jul 2006
    44
    0
    0
    In de Randstad
    Ik had dat met gebakken eieren toen ik zwanger was!!! Zo op me nuchtere maag 's morgens vroeg, echt ik kreeg geen hap door me keel daardoor! En ik was op vakantie dus kon weinig aan deze misselijkheid doen!!

Succes!

4. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Mijn zwangere vriendin had moeite met mijn ambi-pur luchtje in mijn huis. We zaten in de woonkamer en heb zo'n dingetje in de keuken hangen. Vanaf zo'n 6 meter afstand werd ze er helemaal niet goed van! :(
    Zelf heb ik het momenteel heeeeel erg met sigarettenrook. Ik werk in de horeca en wordt er dus veel mee geconfronteerd. Ik heb er nooit zo'n last van gehad (ik rookte zelf af en toe ook). Maar sinds een week of 2 ofzo valt het me echt op dat ik er echt naar van wordt. :(
    Maar of dit van mij met zwangerschap heeft te maken betwijfel ik !!

Deel Deze Pagina