Jeetje Jodi, nu nog 1 1/2 week wachten??!! En dat met al 17 dagen overtijd??!! Ik hoop niet dat ik nog zolang moet wachten tot een bloedtest En inderdaad hopen dat het een dikke vette positieve uitslag wordt bij je!
Hai die Rena,sorry niet mijn bedoeling om je bang te maken of onzeker. dat wat ik heb hoef jij natuurlijk niet te hebben maar vertelde gewoon wat mijn verhaal was. Ikk hoop niet dat je nu te veel over de rooie bent want dat was echt mijn bedoeling niet ik heb ook geen P.C.O. Arts dacht daar wel aan om dat ze eenkralenketting zag van eiblaasjes,maar het bezoek daarna was hier niets meer van te zien dus lag gewoon aan langduurig pilgebruik. Moest zich nog herstellen. Ik hoop dat het allemaal goed komt en dat je niet denkt dat je dat hebt. het komt goed is bij mij ook gebeurd!!! groeten jennie72
Hey Rena, meid wat een onzekerheid!! Ik hoop idd dat de duiveltjes weg blijven en je van de week een dikke plus/streep hebt!! Jodi: had die ha zijn dag niet ofzo!! Als je erover in zit kan ie toch ff een bloedtest doen? Ik zou weer even bellen haha!! Ik duim voor jullie allebei!! Liefs
Je hebt me niet bang gemaakt hoor Jennie . Ik begreep al dat je jou verhaal gewoon vertelde (ben ik erg blij mee). Ik denk ook echt wel dat het goed komt bij me, maar het wachten en de onzekerheid duren nu zo lang... En dank je Liselotte!! Ik hoop ook op een dikke vette plus of op m'n ongi!! En liever gister dan vandaag Liefs
Hallo meiden Ik zit vandaag op dag 59 en ben dus ook al een hele tijd overtijd , maar alle testen geven negatief aan, nu ben ik vorige week bij mn HA geweest en heb nog dezelfde dag bloed laten prikken.. en krijg deze week de uitslag en mocht ik toch niet zwanger zijn dan ga ik waarschijnlijk al gelijk naar de GYN.. Vind het schandalig dat je nog zo lang moet wachten voordat je een bloedtest mag doen, daar ben je toch voor verzekerd!
Jeetje zeg 59 dagen!! Das echt heel lang zeg. Ben benieuwd wat je uitslag is... Lief van je Lilly, dank je! Ik kreeg vanmorgen ook al zo'n lief pbtje van Sonja. Ze had m'n verhaal gelezen en ging even voor me pendelen. Volgens haar pendel ben ik inderdaad zwanger en test ik donderdag positief. En aangezien ze bij jou ook gelijk had . Dus ik ga donderdag dan toch nog maar een keertje thuis testen denk ik. Want echt nog geen spoortje van ongi te bekennen en wel wat vage kwaaltjes.... Liefs
Nou rena hopen dat je test dan wel positief is.. ik duim mee hoor.. En bij wie zou ik ook kunnen pendelen?
Je kan Sonja een pbtje sturen. En verder weet ik het eigenlijk niet precies. Even de zoekfunctie gebruiken denk ik...
Heeej rena... veel succes, ik hoop dat sonja gelijk heeft.... Ik ben ook inmiddels 9 dagen overtijd.. enne ook nega testen nog steeds... word ook helemaal gek van onzekerheid.. vorige week zaterdag echt buikpijn (ongi-buikpijn) totaan donderdag en sindsdien misselijk (dat kan ik mezelf ook aangelult hebben ) en pijn in mijn onderrug... weet eigenlijk niet echt wat ik moet doen ik hoop dat sonja echt gelijk heeft!! KuZzz
Hoi, Ik heb precies hetzelfde, erg he? Ben vanochtend bij de huisarts geweest voor een test en ook die was weer negatief. Hij heeft toen in en rond mijn buik gevoeld, maar niets raars te vinden. Ben daarna doorverwezen naar het ziekenhuis voor uitgebreide urinetests en bloedonderzoek. Hiervan krijg ik waarschijnlijk donderdag de uitslag... afwachten! De kans is volgens hem erg klein dat ik zwanger ben, maar gelukkkig gaan ze wel gelijk kijken waarom mijn menstruatie maar niet kom... Ik hou je op de hoogte!! Succes ermee en hou je taai he? Groeten, Brennie
Hoi, Dat is zekers precies hetzelfde zeg. Wel fijn inderdaad dat ze meteen actie ondernemen bij je zeg. Denk je zelf dat je zwanger bent? Ik voel me wel echt anders dan anders. Rare buikpijntjes, ben erg moe en bla bla bla. Ik heb net met m'n vriend besloten dat ik morgenochtend eerst zelf nog eens ga testen en daarna de ha bel. Wordt echt gek hiervan. Succes met wachten Brennie en zodra ik meer van mezelf weet horen jullie weer van me
Hoi Rena, Heel veel succes. Ik duim nog steeds voor je hoor. Wat wordt je toch moe van al dat wachten he. @ Brennie, Wat fijn dat ie het meteen heeft gechecked. Nu donderdag afwachten. Tuurlijk duim ik ook voor jou. liefs Jodi
Ben ik weer... Donderdag weet ik definitief wat, maar ben vanmorgen opgestaan met af en toe hevige buikpijn. Denk zelf dat mijn ongi gaat komen, EINDELIJK!!! Verlies nu af en toe wat donker bloed, beetje bruinig. Vreemd, maar ongi zet nog steeds niet echt door. Ga er vanuit dat ik niet zwanger ben... maar als ongi komt vind ik het ook goed. Gaat alles in ieder geval door. En weet ik waar ik aan toe ben. Kan ik in ieder geval wel alles eten en drinken op vakantie. Succes verder en ik duim voor je!!! Groeten, Brennie
Da's inderdaad een geluk bij een ongeluk Brennie. Weten waar je aan toe bent is altijd fijner dan die onzekerheid en dan kan je weer door!
Hoi Rena wat balen voor je zeg ik hoop dat je snel meer weet.... Ik had rond de tijd dat ik stopte met de pil dezelfde symptomen, maar een hele vage lichte posi test en twee negatieve. Tot aan gisteren! toen was het licht maar duidelijk het streepje. al ga ik de dokter wel opheldering vragen over de drie tests.... Zo zie je maar het kan wel Ik duim voor een positieve uitslag voor je! Grtz Sweetpee
Hey Rena, ik hoop zo voor je dat Sonja ook bij jou juist gependelt heeft Zou geweldig zijn Ik hoop in ieder geval dat je snel weet wat er aan de hand is want dit is echt helemaal niks zo Hou ons op de hoogte en ik hou je in de gaten hoor