Volgens Sonja was ik ook nu zwanger. Maar ook hier nog steeds negatieve testen.. blijf je in de gaten houden Rena, erg spannend
hoe en wat is pendelen dames? en wie doet dat dan en wat houdt het in??? hoor het graag.... alvast bedankt!
Nou gisterochtend dus bij m'n huisarts geweest. En je komt terug met een antwoord dat je eigenlijjk al weet: AFWACHTEN!! Ze vertelde dat het een aantal oorzaken kan hebben waarom ik nog steeds niet ongi ben. Iets over een zakje dat om je eicel heen zit??? Dat ik een late eisprong heb gehad, ik toch zwanger ben en daarom nog niet positief test. Of dat toch m'n hormonen in de war zijn. Ze heeft me wel een doorverwijzing meegegeven voor de gynaecoloog. Ze is over drie weken namelijk op vakantie en als ik over drie weken nog niet ongi ben, dan kan ik een echo van m'n buik laten maken. Om te kijken waarom ik dus niet ongi wordt. Dus puntje bij paaltje moet ik gewoon nog wachten. . Pffffff......
Hihi lief van je! Ja laten we hopen dat Sonja weer goed gependeld heeft . Of anders maar heel snel ongi worden!! En Brennie hoe gaat het bij jou? Heb jij al meer zekerheid?
Pff Rena Je blijft maar in de onzekerheid zitten!! Ik duim voor je hoor meis, ik zit nu in ong. dez situatie, maar alleen nog niet zo lang als jou .. Die stomme rotduivels moeten ofwel doorkomen, ofwel moet die stomme test verkleuren!!!
Hoi Rena, Wat vreselijk die onzekerheid. Ik blij duimen hoor. Hoop dat je snel een posi test hebt. Liefs Jodi
Hoop het ook rena.. Misschien hoor je wel bij dat kleine groepje mensen, waarvan het alleen te zien is in je bloed.. heb hier wel ns wat over gelezen.. Maarre jodi.. jij bent al 20 dagen overtijd zie ik? Is dit (ook) de eerste maand dat je gestopt bent met de pil? al langs de HA geweest? Ben nu al 11 dagen overtijd.. maarre ook nega testen en weet eigenlijk niet echt wat ik moet doen
Hoi Wendy, Denk dat ik ook iemand ben die laat posi test. Heb eerst een redelijk normale cyclus gehad van 26 dgn. En toen niet meer. (laatste ongi dus 19 mei) Ben al langs HA geweest maar moest van hem ook nog even wachten, nu nog 1 week. En dan pas zou hij me door verwijzen etc voor testen/echo. Ik denk dat ik in het weekend zelf nog eens test. En ben jij al langs de HA geweest??? Even met HA overleggen, kijken wat hij/zij voor je kan doen om je wat minder ongerust etc te maken liefs Jodi
Nee nog niet naar de HA geweest.. Denk dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben, dat ik dan ff bel. maar denk dat ik het antwoord toch al weet, dat ik nog een paar weken moet aankijken... In ieder geval succes volgende week KuZz
Tsja Wendy; dat had ik dus ook. Beslis je toch om maar naar de ha te gaan krijg je alsnog te horen dat je nog 3 weken aan moet kijken. . Eigenlijk weet je het al, maar toch probeer je via je ha bevestiging te krijgen / duidelijkheid in ieder geval. Jodi; ik moet inderdaad nu ook nog 3 weken wachten en dan 'mag' ik naar de gynaecoloog. De doorverwijzing heb ik wel alvast gekregen van m'n ha. Nog drie weken!! Echt lang!! Maar helaas kunnen we niet anders....
Dit is onze eerste ronde, maar ik ben wel al ruim een jaar van de pil af, dus weet niet of je daar op doelt, maar ontpillen kan het dus niet zijn Ik heb de laatste maanden een koper spiraaltje gehad en volgens m'n huisarst en de gyno heeft dit geen invloed op m'n cyclus en kan dit geen invloed hebben op het overtijd zijn....
Hoi Rena, jawel hoor... ben sinds gisteren ongi geworden. Beter dan weet ik tenminste wat (zeker voor de vakantie) en jij???
He wat balen voor je. Maar nu heb je tenminste wel zekerheid... alleen niet de zekerheid die je wilde... Ik hoop ook nog steeds dat ik ook snel zekerheid krijg; wel of niet zwanger??!!
Gisteravond heb ik via een andere site gevraagd of er voor mij gependeld kon worden en nu lees ik net dat ik dus inderdaad nu zwanger ben en vandaag of morgen positief test. En Sonja had dit ook gependeld... Maar alleen is m'n test nu druk bezig om een tweede streepje te krijgen.... maar nee hoor... Ik weet dat die pendels niet berust zijn op de waarheid... maar dat is best moeilijk om niet te geloven af en toe. Vooral omdat ik al zolang overtijd ben en ik me ook zwanger voel... Maar nu die test nu weer negatief is, heeft het toch geen zin om morgen weer te testen, dan is die toch ook weer negatief....??
dat hoeft niet hoor meid, maar ik zou voor de zekerheid minimaal 3 dagen wachten voor een nieuwe test!
3 dagen nog... dus dat wordt dan zondagochtend weer... Ja dan proberen we het dan maar weer... Ik zit nu al op test nr. 5 of 6. Ben de tel al helemaal kwijt . Wordt er zo hopeloos van...
Hoi Rena, Geef de moed nog niet op hoor. Ik mag van mezelf zondag ook weer testen. (nr 11) Kan nog steeds alle kanten op. Liefs Jodi
Jeetje Jodi. nr 11!!! En nog steeds geen positieve test?? Ik wordt er nu al heel onzeker en moedeloos van! Ben jij niet bang dat er iets anders aan de hand is dat je niet ongesteld wordt?