Nog steeds pijn koperspiraal

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Bureau, 13 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Ik heb 4,5 weken terug een koperspiraal laten plaatsen, op de echo was ook te zien dat ie goed zit.

Alleen heb ik sinds de plaatsing pijn aan 1 kant van mijn baarmoeder, net of de spiraal daartegenaan duwt. Het is een tijdje weg geweest maar vandaag komt het weer terug. Het komt en het gaat, geen steken waar je dubbel van ligt maar wel gevoelig en vervelend. Zijn er anderen die dit ook hebben gehad? Is het normaal en gaat het weg?

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Ik heb dat in het begin gehad maar nu is al weer maand of 4 geleden nu is het weg kost je wel een maand of 3 voor dat je lijf er helemaal aan is gewend...

Heb jij dat ook soms van die tussentijdse bloedingen wel in mini vorm

3. Bureau

Bureau Bekend lid

3 jul 2014
    901
    41
    28
    Hey Honda,

Bedankt voor je reactie en "fijn" te horen dat het "maar" 3 maanden duurt hahaha. Pfff, soms zou ik een man willen zijn.. Bij jou waren het dus ook geen krampen maar steekjes?

Tussentijdse bloedingen kan ik lastig zeggen omdat ik hem nog niet zo lang heb. Menstruatie duurde wel ergggg lang (zo'n 9 dagen!) maar meeste dagen heel licht verlies. Voor de zwangerschappen altijd zo'n 8 dagen ongesteld en na de zwangerschappen (voor zover ik ongesteld ben geweest) 4-5 dagen(!). Na deze zwangerschap 2 menstruaties zonder AC gehad en met spiraal was de derde. Menstruatie was veel lichter :O maar duurde dus wel 2x zo lang :( Duren ze bij jou ook langer? Die spotting moet ik nog ervaren, hoop dat ik dat niet zo erg heb..

4. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Dat is zo ja helaas bij spiraal duurt het langer en vaak heftiger ik ook dag of 8/9 inderdaad das het mindere eraan maarja je hoeft nergens aan te denken en ik kan ook niet tegen hormonen.
    Ik had zeg maar steeds het gevoel dat ik ongesteld moest worden dat is nu allemaal weg...

Moet zeggen dat ik bij de eerste spiraal eigenlijk nergens last van heb gehad behalve die krampen toen en mooi kort ongesteld gek he? Denk dat het door de zwangerschap komt.
    Je lijf moet natuurlijk 9 maand ontzwangeren weer.

Deel Deze Pagina