Zoals jullie kunnen zien ben ik al 2 weken trotse moeder van Justin. Nu heb ik 2 problemen die zich nog voordoen. Ik had een week lang na de bevalling last van mn (onder)rug wat dan doorging naar mn nek en wat resulteerde in hoofdpijn. Ik kreeg echt bijv als ik ging liggen, scheuten pijn door alles heen. Leek n soort tja zenuwpijn ofzo? Dit is wel minder geworden alleen mn hoofdpijn blijft terugkomen.. Wat adviseren jullie mij hier aan te doen, want ik ga natuurlijk niet constant aan de paracetamol! Ook heb ik nog steeds last van t buitenste gedeelte van mn vagina als er water langs komt, dit steekt dan vreselijk.. is t dan nog steeds schraal dan daar ofzo? Voor de rest geen last daar. Volgens mij nog vóór t gedeelte waar mn hechtingen gezeten hebben. Hoe kan dit? En wat is dit? Alvast heel erg bedankt voor je antwoord!
Hoi patroeske, Het zou nog een schaafwondje zijn wat prikt als er water langs komt. Het heeft even de tijd nodig voor dat het helemaal is genezen, goed blijven spoelen! Met je rug en hoofdpijn klachten kan je langs ene osteopaat gaan, met de bevalling zet je kracht in een houding die je nooit aanneemt het kan daarom komen dat er misschien iets scheef is geschoten wat de pijnklachten veroorzaakt. Hij kan je daar van af helpen, echt de moeite waard! Veel geluk met je zoon! Imke