vraagje

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door mariska2005, 22 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Hallo dames.ben bijna 4 weken geleden bevallen .nu zit ik met een vraagje ik was na 10 dagen gestopt met vloeien en had daarna weer gemeenschap alleen we doen het voor het zingen de kerk uitgaan dus me vriend haalt hem optijd eruit.alleen wat me opviel is dat ik nu van die bloedslierten verlies van dat taaie slijm.weet iemand wat dat kan zijn of het normaal is? Gr mariska

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik heb 4 weken geleden een kz gehad en verlies nu nog slijm met roze bloed. Met een vaginale bevalling zeggen ze dat je meestal 6/8 weken kan vloeien dus ik denk dat dat bij jou nog wat restjes zijn die loskomen na de gemeenschap.

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verloor tot 6 weken af en toe roze slijm na het stoppen met vloeien.
    Je weet dat voor t zingen de kerk uit geen waterdichte methode is he? Daar kun je zwanger door worden, maar je zult er vast over nagedacht hebben.

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Na 10dgn al geen bloedverlies meer is vrij snel lijkt me. Hier na 3wk nog volop bloedverlies. Wel minder dan de eerste week, maar wel iedere 4u nieuw maandverband nodig.

Misschien een wondje bij je baarmoedermond dat net wel/net niet geheeld was en wat bij het vrijen weer opengegaan is?

5. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Een vriendin is zwanger geworden, met die methode die jullie gebruiken.....je bent nu ook extra vruchtbaar....dus pas op....of jullie moeten heel snel weer een kindje willen, want die kans is dr zeker ;)

6. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ojeetje! In voorvocht zit ook zaad dat het doet, dus voor het zingen de kerk uit is nooit een goed plan! Maar dat weet je vast zelf wel. Denk dat je bloedslierten gewoon nog restjes van na de bevalling zijn.

7. mariska2005

mariska2005 Actief lid

6 jun 2007
    250
    47
    28
    Vrouw
    Dank jullie wel dames voor jullie antwoorden.oh zie je had ik toch gelijk me vriend beweerde dat van voorvocht niet zwanger wordt wat zit geen zaadcellen in maar dus toch wel pff nee is totaal niet d bedoeling om weer zwanger te worden.gelukkig hèb ik 3 juli afspraak staan bij de gyneceloog voor spiraal.vanaf nu kijk ik wel uit

Deel Deze Pagina