Hallo alle blije gelukkige zwangere dames! Mijn vriend en ik gaan volgende week voor onze eerste iui omdat er bij mij wat kleine dingen niet goed zijn (bijna geen servixslijm en een dun bmsv) en omdat het zaad van mijn vriend niet super is maar gelukkig ook zeker niet slecht. we beginnen eerst gewoon in mijn eigen cyclus met alleen een spuit pregnyl en als dat niet lukt dan de ronde erna met een klein beetje hormoonstimulatie. ik n vele met mij kunnen wel wat succesverhalen gebruiken! Dat houd de moed erin Dus zouden jullie willen schrijven na hoe veel iui's jullie zwanger waren en of dat met of zonder extra hormonen gelukt is??? dank jullie wel alvast!
Ik zit in mijn 3e IUI behandeling... hoop dat t raak is maar heb dr een hard hoofd in... Hoop dat t voor jou wel snel mag lukken! Mijn NOD is precies op de datum dat we 2 jaar terug voor onze droom gingen.
Flippo, het zou idd heel mooi zijn als het dan nu eindelijk raak is. Veel succes met afwachten. ik heb dit trouwens bij de zwangeren geplaatst zodat het ook door zwangeren gezien word. De dames die nog in de vruchtbaarheidsbehandelinngen zitten kunnen nog geen antwoord geven op deze vraag natuurlijk.
Wij hebben vorig jaar IUI gehad. Ik heb PCOS, en gelijk de eerste poging was het raak...en nu inmiddels een gezond dochtertje van 6 maanden. Dus hou de moed erin, het kan zeker lukken!!