Nog steeds pijnlijk bekken

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door moonlight159, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Gatsie ik baal enorm!
    In m'n zwangerschap al erg vroeg pijn in m'n bekken gekregen, hierdoor al snel half in de ziektewet gegaan. Ik hoopte zo dat het na de bevalling over zou zijn, maar helaas.....het is al wel iets minder, dan voor de bevalling, maar het lukt me nog steeds niet om lang te staan of lange stukken te wandelen.
    De kleine kan ik moeilijk uit de wieg tillen en het huishouden is helemaal een crime! Ik doe het wel en ga eigenlijk verder dan ik kan....maar als ik niets doe kan ik helemaal niet rustig zitten...:( en ik wil zo graag weer sporten! Maar ja als ik nu al niet lang kan lopen, zal sporten hem ook wel niet worden :(

Volgende week de fysio toch maar weer bellen....

Zijn er nog meer dames die na de bevalling pijn in het bekken hebben?

2. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend hè, dat je zo weinig kunt! Helaas ook last van mijn bekken gehouden na de bevalling. In maart is mijn zoontje geboren en heb er nu nog( wel veel minder gelukkig) last van. Fysio gehad en loop nu bij een ostheopaat. Dat helpt gelukkig wel. Daarnaast slik ik calcium fosforicum op advies van haar.misschien is dat een idee voor jou? Sporten kan ik ook nog niet echt,maar wel zwemmen en aquarobics. Heel veel sterkte ermee!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Na 1 jaar ben ik van mijn bekkenpijn af.

Dus kan nog wel even duren.

Ik zou zeker de fysio bellen en aan de slag gaan. Ik ben dus 1 jaar in therapie geweest en kan nu zeggen dat het goed genoeg is om weer te sporten.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja hier ook. Omdat ook mijn stuitje scheef staat ga ik maandag een ostheopaat bellen.

5. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar bij mij heeft het ook wel een jaar geduurd voor het beter werd. Ik hoop niet dat het nu weer zo lang duurt want ook deze zwangerschap heb ik weer flink last van BI. Succes en ik zou idd even contact opnemen met de fysio.

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ah joh, praat me er niet van. Mijn dochter is al 2,5! :'-(

7. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    hebben jullie het boek met oefeningen van cecil rost al gelezen/ bekeken??
    altijd nog wel last hoor na 13,5 maand ,maar wel leefbaar dankzij haar oefeningen!
    als ik het niet doe kan ik ook niks meer!

8. FEE88

FEE88 Niet meer actief

7 maanden verder en nog steeds heel veel pijn net als jij beschrijft opzien tegen de kleine dingen, meisje uit bed/box tillen afwasmachine uitruimen was ophangen etc...

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik ben 6.5 maand geleden bevallen en heb ook nog erge BI. Heb al cesartherpaie gehad, fysiotherapie en dry needling behandeling en kan niet zeggen dat het werkt. Ben nu door de HA doorgestuurd naar een revalidatiearts dus ben benieuwd wat die voor mij kunnen doen want ik ben het ondertussen ook behoorlijk zat om altijd maar pijn te hebben en haast niks te kunnen doen. En als je dan wel een keer wat doet mag je er weer dagen voor bloeden.. ;)

Deel Deze Pagina