Ik vind het not done om je overgebleven medicijnen NIET aan een vriendin te geven, maar te vernietigen.
Wel net zo goed hoor zie mijn banner Toen ik het nodig had afgelopen maart was het ook niet leverbaar dus ook Ovitrelle gekregen. Verder als ik een vriendin kon helpen zou ik dat zeker ook doen hoor, zonder om te laten vernietigen...
Helemaal mee eens, maar in dit geval gaat het om iemand die zelf nog een poging gaat doen als de medicijnen dan nog houdbaar zijn, zou ze die in principe ook zelf kunnen gebruiken. Ik snap dat ze haar vriendin wil helpen en dit is natuurlijk heel mooi en nobel. Maar eigenlijk zou ze die medicatie, die de verzekering betaalt (wij met zijn allen dus eigenlijk) zelf moeten gebruiken. Verder moeten mensen het zelf weten, er zitten zoveel kanten aan dat ik echt geen vingertje wil opsteken, hoor.
Hier geen enkel probleem met pregnyl. Vroeg het maandag bij apotheek en die wisten niet dat het slecht leverbaar was. Wordt besteld op het moment dat ik het nodig heb. Is dus verschillend per apotheek.