klein dilemma. mijn zoontje van 3 wilt sinds kort opeens het licht aan als hij moet slapen. liefst zn eigen kamer lamp maar die vind ik te fel dus mag van mij lamp op de gang aan en dan zn deur op een kier. zodra ik beneden ben zet hij zn deur helemaal open en 9 van de 10x pakt ie krukje uit de badkamer(die altijd bij wc staat) en zet m in zn eigen kamer zodat ie bij knopje van zijn lamp kan en staan dus elke avond 3 lampen aan hier, gang, badkamer en slaapkamer. maar nu... doordat de lampen aan staan duurt het dus mega lang voordat hij slaapt. vaak om 23.00 nog steeds wakker! hij heeft al klein lampje op zn kamer (mickey druk lampje) maar die is met 1 nacht leeg. nu zitten we te denken om ons nachtkastlampje op zijn kamer te zetten, dies niet zo fel en kan in stopcontact(geen lege batterijen meer dus zoals bij mickey lamp) maar ben bang dat ie m van zn plankje af trekt een keer. plankje hangt hoog maar hij kan bij het draadje. hoe hebben jullie dat opgelost? (voor de moeders die ook kids hebben die licht aan willen)
Gewoon een nachtlampje nemen wat je in het stopcontact doet, het lampje zelf bedoel ik dan, dan zit je ook niet met snoeren
onze zoon wou het licht aan hebben, maar onze dochter moet het weer pikke donker hebben dus als er al een kiertje onder de deur door komt als we op de overloop het licht aan laten kan zij weer niet slapen... wij hebben toen van het zomer een muggenlamp gekocht,vanwege de muggen die er toen waren en deze gaf paars licht, genoeg dat hij zijn kamer geheel kon overzien en niet te vel dat hij er iig van kon slapen. hij slaapt nu nog steeds met deze lamp hij kan/wil niet slapen zonder.
Mijn dochtertje slaapt gewoon in met haar kamerlicht aan en als ik ga slapen doe ik de lamp weer uit.
ja grote kamerlicht staat hier ook aan maar dan is hij tot 23.00 wakker soms. en dan is ie volgende dag mega chaggie zoals gister dus. Lampje voor in stopcontact gaat niet werken(die op t stopcontact zit) het stopcontact zit achter zijn bed (KURA bed van ikea, stopcontact zit achter het schot van t bed zeg maar) muggenlampje gaat dus niet, een stekker met draadje voor lamp kan wel gewoon erin. maar ben bang dat hij aan eht draadje gaat trekken en de lamp dus van plank af valt lichtknuffel, ken ik denk ik niet. kga eens zoeken wat dat precies is klinkt handig.
Hier wil ze sinds kort ook de lamp aan als ze gaat slapen maar ze slaapt zo en ik doe 'm uit als ik naar boven ga, dus hier geen probleem. Action heeft ook knuffels die licht geven, kunnen aan met muziekje en verschillende kleuren licht maar ook zonder geluid en met gewoon licht.
En een heel klein wattage lampje in de slaapkamerlamp? Een klein sfeerlichtje die bijna geen licht geeft?
ja maar dan zie ik zelf geen hol als ik savonds in zn kamer kom om hem op bed te doen ofzo hebben we idd ook aan zitten denken maar das alleen handig voor de nacht wanneer hij moet slapen
Hier ook alle lampen aan en het liefst de hele nacht. Mijn zoontje (5) heeft voldoende aan een schemerlampje (http://www.liapela.com/images/D/Elefante-table.jpg), mijn dochter wil alles aan en als we het uitdoen, ligt ze gegarandeerd bij ons in bed.
Mijn dochter slaapt al maanden met een nachtlampje aan. Zo geplaatst dat ze niet in haar bed bij de snoeren kan. Maar de grote lamp aan zou ik niet goed vinden.
Wij hadden een lampje met dimmer aan de muur hangen. Die stond normaal op de laagste stand en als we ,s nachts een keer wat meer licht nodig hadden konden we die wat feller zetten. Maar was altijd nog minder als de grote lamp inmiddels heeft ze op een kastje gewoon een led lampje staan en op de nachtkastje een eigen lamp als ze nog wat wil lezen. Ze doet deze an ook zelf aan en uit. Maar ze is nu inmiddels 5
Pabobo Lumilove Pinguïn Taupe met muziek - Mamaloes Babysjop Hier hebben allebei de kids zo'n lampje. Geeft genoeg licht, maar is zeker niet te fel. Ze vinden het allebei erg fijn. Ze hebben ze in bed en als ik naar bed ga zet ik ze op het nachtkastje.
Mijn zoon heeft dat ook ineens. Z,n stopcontact lamp was niet genoeg nu hebben we een muurlamp gehangen van de ikea geeft niet super fel licht maar knus. Ik heb gisteren z,n lamp uitgemaakt maar toen raakte die midden in de nacht helemaal in paniek
Hier staat er ook een lamp op de grond. Weet natuurlijk niet wat voor lamp je wilt? Wij hebben deze in een hoekje vd kamer LYKTA Tafellamp - groen - IKEA
maar dat lampbolletje, peerdinges ding word toch heet? wij hebben wel van die kleine lampen dieje op nachtkastje zet, maar ben bang dat ie met zn jatte aan het hete bolletje gaat zitten ofzo. die olifant heb ik ook gezien, maar die prijs heb ik ook gezien dat gaat m dus niet worden haha
Ja dat word wel heet maar een kindje van 3 kun je toch prima uitleggen dat je daar vanaf moet blijven omdat het anders zeer doet?