Nog steeds spotting? (Opgepast foto's)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Poe, 8 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Hoi iedereen,

    Ik had al een topic geopend hier rond maar daar loopt het precies mis om te reageren, dus even een nieuw topic! :

    Ik had op 23/2 een positieve test.
    Ik kreeg kort daarna wat last van spotting.. intussen is het al 10 dagen aan de gang. (Niets bij afvegen, enkel in mijn inlegkruisje)
    Ik raak elke keer in paniek als ik ook maar een mini vlekje zie. Ik ben ongeveer 5/6 weken ver.
    Ik zet er even een foto bij zodat jullie een idee hebben wat ik bedoel. (sorry :) )

    Nog mensen die hier last van hadden? En toch alles oke? Het maakt me zo onrustig.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. nosilla

    nosilla Fanatiek lid

    31 okt 2016
    1.584
    979
    113
    Vrouw
    Niet in Nederland
    Ik zou me hier geen zorgen om maken, het is echt zo minimaal. Heb je geen seks gehad voordat je spotting had? Of ergens een minuscuul wondje van onderen?
     
    Poe vindt dit leuk.
  3. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Dankjewel voor je reactie. Nee geen seks gehad. Van een wondje weet ik het niet. Ik moet wel progesteron vaginaal opsteken.. mss heeft dat er iets mee te maken.. vandaag de hele dag niets. Daarnet weer 2 grotere drupjes pff..
     
  4. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.522
    5.624
    113
    Vrouw
    Hiermee is echt niets aan de hand hoor :)
     
    Poe vindt dit leuk.
  5. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.810
    1.384
    113
    Vrouw
    Dit is zo minimaal, zou me hier niet druk om maken.
     
    Poe vindt dit leuk.
  6. Lotch89

    Lotch89 Lid

    24 sep 2022
    50
    18
    8
    Vrouw
    Dit heb ik ook een dikke week gehad vanaf mijn positieve test. Hield toen ineens op en de echo vorige week was goed. Maar ik snap jouw paniek, dat had ik ook iedere keer en werd er heel onzeker van. Wanneer heb je jouw eerste echo?
     
  7. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    De 18e.. dus nog een weekje tanden bijten. Het is ongeveer begonnen 5 dagen na mijn positieve test (28/2) en tot op vandaag is het er nog steeds op deze manier. Niet meer, niet minder. Gewoon minstens elke dag 1x.. zucht. het maakt me zo angstig.. (zo erg dat ik al aan een bbz denk..)
     
  8. Lotch89

    Lotch89 Lid

    24 sep 2022
    50
    18
    8
    Vrouw
    Ja, dan duren de dagen lang he? Liepen jouw testen vanaf het begin goed op? En heb je ook al last van wat kwaaltjes? Ik hoop voor je dat alles ok is!
     
  9. enceinte

    enceinte Actief lid

    17 aug 2023
    282
    282
    63
    Vrouw
    Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Zelf heb ik deze zwangerschap weken lang met maandverband in moeten lopen. Dagelijks had ik veel bruine afscheiding en sommige dagen lichtroze. Maakte me toen ook erg ongerust maar niets aan de hand, mijn baarmoedermond blijkt gewoon gevoelig. Jouw spotting is zo minimaal, dat is echt niet vreemd in een zwangerschap. Probeer het los te laten! Hopelijk krijg je volgende week goed nieuws.
     
  10. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Ja, de dagen duren inderdaad erg lang. Testen liepen goed op, werden telkens donkerder en donkerder.
    De kwaaltjes zijn minimaal aanwezig, soms wat gevoelige borsten, vermoeidheid maar vooral mijn darmen die niet of te goed mee werken... Ik probeer vertrouwen te hebben maar ach zo lastig :p
     
  11. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Dankjewel, het is erg fijn te horen dat dit niet totaal onherkenbaar is! Ik doe mijn best! :D
     
  12. Lylytje86

    Lylytje86 Actief lid

    22 jul 2023
    301
    264
    63
    Vrouw
    België
    Hey bij mij heeft het tot mijn 8 weken geduurd die spotting en vandaag 37 weken zwanger. Dus het zeg niet altijd een miskraam of iets het is heel licht. Ik paniekeerde toen ook want nooit gehad bij mijn 4 zwangerschappen en ineens mijn 5 de en had dit.
     
    Poe vindt dit leuk.
  13. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Hye! Dankjewel voor je antwoord. Het stelt me echt gerust dat mensen dit herkennen. Was het bij jou ook alle kleuren en eens variatie in hoeveelheid?
    Ik probeer er inderdaad niet te hard op te panikeren maar het ene moment lukt dat beter dan het andere moment natuurlijk :)
     
  14. Lylytje86

    Lylytje86 Actief lid

    22 jul 2023
    301
    264
    63
    Vrouw
    België
    Was soms witte afscheiding dan licht roze maar nooit rood
     
  15. IJwitje

    IJwitje Lid

    12 mrt 2024
    5
    2
    3
    Vrouw
    Hoi,

    Ik vind het op de foto’s wel echt heel minimaal hoor!

    Ik ben momenteel ongeveer 7 weken zwanger en bij mij komt het echt in alle tinten bruin naar beneden, ook al een dag of 10 en sommige dagen ook best veel. Om gek van te worden! Maar vandaag een doperwtje met een kloppend hartje gezien ❤️

    Ik hoop ook op een goede echo voor jou!
     
  16. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Oh kijk! Wat fijn om te horen dat je een goede echo had. Het is een geruststelling dat er nog meer mensen zijn die het herkennen.. maandag is het zover! ❤️
     
  17. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.430
    3.734
    113
    Vrouw
    Hollandia
    Heel logisch dat je je zorgen maakt maar dit is inderdaad echt minimaal. Ik heb bij alle zwangerschappen bloedverlies gehad (en bij de jongste 2 dan echt veel, helderrood en met stolsels soms) en vond dat echt doodeng. Was zooo bang voor en miskraam. Gelukkig gezonde kinderen gekregen :)

    Gefeliciteerd met je zwangerschap en hopelijk een mooie echo morgen!
     
  18. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Ik ben zo dankbaar voor jullie reacties! Het geeft me hoop!
    Hier is het inderdaad ook al alle kleuren geweest. Nooit echt veel maar inderdaad doodeng...
    Blij dat er morgen een echo is! ❤️
     
    Snoepjes vindt dit leuk.
  19. Treezebees

    Treezebees Actief lid

    4 mrt 2023
    193
    279
    63
    Vrouw
    Hoe was de echo?
     
  20. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Vandaag officieel 7 weken, klein erwtje gezien met een kloppend hartje! ❤️
    Het blijft spannend met het bloedverlies (het duurt nu al zo lang, alle kleuren, soms wat meer, soms wat minder) maar het is een mooie start. Volgende echo op 12 weken!
     
    Lotch89, nosilla en Treezebees vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina