Nog steeds spotting? (Opgepast foto's)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Poe, 8 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.875
    15.183
    113
    Nabij Utrecht
    En daardoor komt het.

    Zover ik kan beoordelen betekent het niks slechts hoor! Lekker gaan genieten.
     
    mamabri en Poe vinden dit leuk.
  2. MaaikeLS

    MaaikeLS Lid

    4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Ik lees met jullie mee. En hoop er wat rust mee te krijgen
    Sinds vanochtend een positieve test, wel een lichte maar positief. Ik ben vandaag 3 dagen overtijd en een heel regelmatige cyclus.
    Nu 2x een beetje bruin of donker gekleurde afscheiding. Dan schiet ik meteen in de stress, ik wil het niet en probeer zoveel mogelijk uit mijn hoofd te gaan.

    Ik heb 2 miskramen gehad waarvan 1 een bbz was (gokt het zh, daadwerkelijke vrucht is nooit gevonden) en 8 weken geduurd heeft. Vervolgens een jaar niet zwanger kunnen worden en nu na een hsg onderzoek meteen weer zwanger. Mijn eileiders zaten dus dicht wat ik zelf al dacht.
     
  3. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Eerst een vooral, gefeliciteerd! Het spijt me dat je deze zaken hebt moeten meemaken.
    Ik kan je onzekerheid alleen maar begrijpen. Het blijft erg spannend.
    Ik heb nog steeds dagelijks hier en daar eens een vlekje, dus al een dikke 4 weken bezig. Is zelfs al eens rood-rood geweest (nadien echo gehad en alles oke). Ik ben dinsdag 8 weken en elk vlekje hoe klein ook brengt mij uit balans. Ik probeer zoveel mogelijk vertrouwen te hebben maar mijn onzekerheid deel ik ook zoveel mogelijk met mijn partner en dat lijkt wel te helpen om niet in die 'spiraal' te raken..
    ❤️
     
    Milou94 en MaaikeLS vinden dit leuk.
  4. mamabri

    mamabri Fanatiek lid

    15 aug 2021
    1.644
    2.151
    113
    Vrouw
    Toen ik zwanger was van mijn dochter begon ik te bloeden met 9 weken. En echt druppeltjes bloed. Dit doordat de placenta voor laf bleek.

    Elke week tot aan week 27 verloor ik wel bloed. Zenuwslopend en va week 18 mocht ik al niet meer werken en mochten wij ook geen gemeenschap meer hebben. toen ik 27 weken was zei de gynaecoloog: als je weer een bloeding krijgt volgende week, dan gaan we haar halen.

    va toen nooit meer een bloeding gehad.

    inmiddels is ze 14
     
    Poe vindt dit leuk.
  5. Milou94

    Milou94 Fanatiek lid

    2 sep 2021
    1.305
    1.109
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn innesteling gevoelt op dag 8 na ovulatie. Met heldere lichte bloeding .
    Bruinverlies tot aan nod gehad. Na NOD kreeg ik helder veeg bloed (wc papier vol). Ik dacht het is klaar…
    Maar dat was het niet. Daarna nog tot aan week 8 bruinverlies gehad. Bleek gewoon allemaal goed te zitten. VK zei dat de baarmoeder zich wil ontdoen van oud resten bloed.

    Heb ook helder bloed gehad na harde ontlasting en ook nog een keer bij hard hoesten.

    In die periode heb ik wel een pret echo laten maken bij 6 weken. Ik hield het niet meer van de spanning. Er was een kloppend hartje te zien
     
    Poe en MaaikeLS vinden dit leuk.
  6. MaaikeLS

    MaaikeLS Lid

    4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Inmiddels bloed ik sinds afgelopen donderdag. Weer op 4+6.
    Oud bloed met soms een paar sliertjes.
    Test nog steeds positief, geen krampen maar soms wel iets zeurende onderbuik (kan ook mijn darmen zijn).

    Zh gesproken, nog te vroeg in de zwangerschap voor een echo... wachten is het enige en het is gekmakend.
    Wel nog hele gevoelige borsten maar geen misselijkheid meer..

    Ik ben bang dat het weer een zol is....
     
  7. IJwitje

    IJwitje Lid

    12 mrt 2024
    5
    2
    3
    Vrouw
    Wat fijn dat je ook een goede echo hebt gehad zeg! Gefeliciteerd!

    Het blijft inderdaad spannend maar de gedachte die mij helpt is dat als het met spotting tot nu toe gewoon goed is gegaan, het dan wel onschuldig zal zijn. Lukt de ene dag beter dan de andere, ik had iets van 2 weken geleden weer wat rood bij mijn afscheiding en dat is toch wel weer gewoon schrikken.

    Ik ben nu ongeveer 9 weken en zowaar is de spotting sinds een paar dagen eindelijk gestopt. Ben benieuwd of het zo blijft.. Volgende week termijnecho.
     
    Poe vindt dit leuk.
  8. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Ik probeer me aan exact dezelfde zaken vast te houden.
    Gisteren opnieuw een kleine bloeding, toch maar naar de gynaecoloog gebeld want ik was te onrustig.. Echo gekregen en ons kleintje deed het goed.. Ik ben nu 9w2d. We lopen dus best gelijk! :)
    Wel 2 weekjes thuis gekregen van het werk. Even wat minder spanningen en focussen op zelfzorg..
     
    mamabri vindt dit leuk.
  9. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Hoe gaat het intussen met jou?
     
  10. MaaikeLS

    MaaikeLS Lid

    4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Super lief dat je het vraagt♡

    Helaas bloed ik nog steeds. Gisteravond dacht ik eindelijk het eind in zicht te hebben het was echt weinig en lichtbruin van kleur maar vanochtend was het weer erger.

    Voel me erg verslagen vandaag. De laatste dagen werd ik stiekem toch wel weer hoopvol maar dat is vandaag weer compleet de deur uit.

    Qua zwangerschapskwaaltjes merk ik weinig dan gevoelige borsten, al laten die zich vandaag ook niet echt zien...
    Als ik niet getest zou hebben zou ik niet denken dat ik zwanger ben.
     
  11. MaaikeLS

    MaaikeLS Lid

    4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw

    Helaas is vandaag mijn miskraam op gang gekomen. :cry:
     
  12. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Oh wat erg om te horen.. :(
    Heel veel sterkte. Neem je tijd om dit te verwerken! Dikke knuffels. X
     
  13. MaaikeLS

    MaaikeLS Lid

    4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Dank je wel. Donderdag gaan we evengoed naar het zh voor een controle echo.
    Bizar. 3x zwanger 3x miskraam:(
     
  14. Milou94

    Milou94 Fanatiek lid

    2 sep 2021
    1.305
    1.109
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte ❤️ Wat onwijs moeilijk!
    Inmiddels al overleg gehad met het ziekenhuis? Over hoe nu verder
     
  15. MaaikeLS

    MaaikeLS Lid

    4 jan 2023
    98
    50
    18
    Vrouw
    Dank je wel♡
    Donderdag gaan we naar het zh. Echo en idd bespreken wat nu. Zal wel onderzoeken komen. Stollingsonderzoek
     
  16. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Lieve allemaal,

    Jammer genoeg kreeg ik vandaag ook geen goed nieuws.. Bij de echo op 10+3 bleek het hartje van ons kleintje gestopt om 9w..
     
  17. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.243
    3.936
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Oh nee wat erg… hier ook een MA gehad met licht bloedverlies af en aan.
    Een hele dikke knuffel en veel sterkte ❤️
     
  18. IJwitje

    IJwitje Lid

    12 mrt 2024
    5
    2
    3
    Vrouw
    @Poe wat ontzettend verdrietig zeg. Heel veel sterkte ❤️

    Hier helaas ook geen goed nieuws vorige week. Op 10 weken een echo gehad en nauwelijks meer een vruchtje te zien. Waarschijnlijk is het hartje al vrij snel na de eerste echo gestopt :cry:

    En dat terwijl de spotting juist al 2 weken gestopt was en er dus sprake van een MA is. Zo verwarrend allemaal.

    Ik heb vorige week pillen mee gekregen om de miskraam op te wekken. Dat heeft inderdaad krampen en een forse bloeding in gang gezet al heb ik niet kunnen beoordelen of ik het vruchtje verloren ben. Over 2 weken echo controle of ik schoon ben.
     
  19. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Dankjewel. Het voelt erg heftig .. ❤️
     
  20. Poe

    Poe Lid

    21 jun 2022
    39
    24
    8
    Dankjewel, ook voor jou heel veel sterkte. We lijken in hetzelfde schuitje te zitten..

    Eens ik wist dat het hartje niet meer sloeg, had ik ook geen bloedverlies meer gek genoeg..

    Ik heb gisteren een curretage gehad. De gynaecoloog vond mij al te ver om het met medicatie op te wekken..

    Hopelijk krijgen we beiden snel goed nieuws. ❤️
     

Deel Deze Pagina