Vocht uit tepel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder1982, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik kneep zonet in mijn borst en er kwam doorzichtige vocht eruit? Herkent iemand dit??? Wat kan dit betekenen??

2. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik kreeg dat toen mijn borsten zich gingen klaarmaken (tijdens zwangerschap) om borstvoeding te geven. ik heb het nu nog wel eens ( bijna 4 jaar later) wanneer ik in mijn Lut.fase zit.

3. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Ik heb dat iedere cyclus....

4. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik heb dit nu voor het eerst en het is maar aan 1 kant. Ik ben bang dat het misschien iets ernstigs kan zijn :(

5. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    iemand nog??

6. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
  7. Merel12

Merel12 Lid

19 jan 2010
    68
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad, ben toen naar de dokter geweest en die heeft mij doorverwezen naar het zh.
    Heb daar foto's moeten laten maken en daarna nog een echo.
    Bij mij bleek er niks aan de hand te zijn, blijkbaar kun je daar gewoon last van hebben.

Maar als je zekerheid wil hebben, dan kun je natuurlijk even bij de dokter langs gaan! :)

8. pbw19811970

19 jan 2010
    53
    0
    0
    ik heb ook vocht uit mijn tepel, heb er al een half jaar last van, heb me ook heel erg druk overgemaakt of er iets aan de hand was, heb ook een echo van de borst gehad en was niks aan de hand, het zijn misschien gewoon de hormonen.
    in principe niks om je zorgen over te maken.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nou ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt en zou gewoon even langs de huisarts gaan. Grote kans dat het niets ernstigs is maar beter zeker weten, toch..

10. Veronique79

Veronique79 Niet meer actief

Ik heb dit ook, al zeker 4 jaar en ben afgelopen december pas voor het eerst in mijn leven zwanger geweest. Als er alleen vocht uit je tepel komt als je er in knijpt, dan is het puur hormonaal. Niet meer in knijpen, anders neemt de hoeveelheid alleen maar toe. Wel in de gaten houden dat je geen andere klachten krijgt, zoals andere kleur vocht of een ingetrokken tepel. Dan moet je wel even aan de bel trekken. Maar gezien je leeftijd is de kans dat het iets is waar je zorgen om moet maken, heel erg klein.

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hoihoi,
    hoeft niet iets ernstigs te zijn hoor, maar ik zou er wel even mee naar de huisarts gaan, voor de zekerheid, zeker als je dat nog nooit gehad heb. Het kan natuurlijk gewoon iets hormonaals zijn, maar voor zekerheid moet je toch even nader onderzocht!;)

12. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik had al een afspraak staan bij de huisarts voor morgen, ik zal dit ook maar meteen vragen. Ik heb wel een dag lang last gehad van mijn borst omdat ik paar keer goed in mijn borst had geknepen om te zien of er nog vocht uit kwam. Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen.

13. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Ik denk ook dat het niks is, maar als het je niet lekker zit, gewoon naar de huisarts gaan.
    Altijd het zekere voor het onzekere nemen

14. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik heb dit ook uit 1 tepel. Hoort er gewoon bij ;)

15. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik ben langs de huisarts geweest, en ik moet bloed laten prikken ivm de hormonen. Soms maak je hormonen aan, zonder enige reden, waardoor je een soort melk gaat produceren.

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oké fijn is dat ook weer een geruststelling!! Je blijft er toch mee rondlopen lijkt mij!

Deel Deze Pagina