Nog steeds van die krampen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AnitaElisabeth, 22 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Ik ben nu al een tijdje overtijd, wat natuurlijk heeeel erg leuk is!
    Ik heb laatst een test gedaan, toen was ik 3 dagen overtijd maar de test wees negatief helaas.
    Normaal, na mijn ongi, zijn de krampen weg maar nu voel ik elke dag weer een soort van ongi krampen maar dan laag in mijn onderbuik en het voelt heel licht, lichter dan bij ongesteld zijn.
    Kan dit zijn dat ik wel zwanger ben? wanneer kan ik het beste een test doen?
    Ik ben in 2008 op 19 december gestopt met de pil en ben in januari gewoon ongi geweest.
    Please help!

2. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hoi,

Ik heb hier ook al een dikke week last van. Spannend!

3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Je laatste test was 5 dagen geleden. Je kunt morgen wel weer een testje doen hoor! :D
    Spannend! Zou wel supersnel zijn, zeg!

4. remes25

remes25 Actief lid

13 aug 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    je bent nog niet zo lang gestopt met de pil he. het kan ook zijn dat je nog aan het ontpillen bent.
    Dat had ik in het begin ook toen ik gestopt was met de pil. leek net zwanger. Je lichaam kan je goed voor de gek houden.

hopelijk heb je snel een positieve test

5. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Denk eerder dat het ontpillen is, dat kan tot een jaar duren voor je weer in ritme bent en dan kun je in begin of zelfs later ook geregeld van overtijd zijn!
    Maar zwangerscha is ook altijd mogelijk, gewoon testen en negatief, dan is mogelijk toch ontpillen!

Deel Deze Pagina