volgend probleem....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou na het niet meer doorslapen ( wat opgelost is) hebben we nu een nieuw probleem! al 3 avonden wil sam niet meer slapen, dinsdag begon het, uiteindelijk sliep ie om 21.30, gister hetzelfde en vandaag hij slaapt nu nog niet! hij is wel sinds 3 dagen begonnen met optrekken en zelf gaan zitten, dus het kan ook daar aan liggen, maar je zou zeggen dat ie wel moe is, hij ging vandaag om 12 uur naar bed tot 14.30 en toen om 19.15 er weer in, maar al die tijd is ie wakker! en echt overstuur huilen, ga er dan zo om de 10 min heen om te troosten. wel vanavond een half uur laten gaan omdat het toen meer jengelen was, net er weer geweest en een hele tijd over zijn rug geaait zonder wat te zeggen om gewoon te laten weten dat ik er ben, loop ik weg.. weer huilen maar nu lijkt het stil te zijn! maar wat kan dit nou zijn? heeft het te maken met dat ie zich ineens snel aan het ontwikkelen is? ik merk ook dat de slaapjes overdag veranderen dus daar kan het ook wel aan liggen?

zo heel verhaal haha, maar voordeel hiervan is dat ie wel langer slaapt s'ochtens, was het eerst tussen 6 en 7 en eerder 6 uur dat 7 uur is het nu tussen 7 en 8! maarja ik vind het wel zo fijn dat ie s'avonds gewoon lekker optijd slaapt.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

niemand?

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wel herkenbaar van rond die leeftijd. Hier ging het vanzelf weer over.
    Ik ging telkens terug naar haar om haar nog even aan te leggen, knuffelen etc en na een x of 4 of 5 ging ze dan slapen. Met 2 weken ofzo was het weer over.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Julian is nu 11 maanden en die heeft het heel af en toe. Meestal verleg ik hem even en loop gewoon weer weg als anders. lekker slapen zeg ik dan. Dat kan zich wel een paar keer herhalen tot hij stil is.

Gaat vanzelf weer over.

Op tijd slapen is niet perse nodig. Maar ik wel fijn, ha ha

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

weet ook wel idd dat het weer overgaat, maar een beetje irritant is het wel, en ook gewoon zo overstuur huilen dat je er wel naar toe moet, maarja je blijft heen en weer lopen. nu is ie overdag ook wel wat "moeilijker" veel piepen en huilen dus niet echt meer het echt vrolijke mannetje, zal ook wel zijn eigen wil aan het ontwikkelen zijn. heb hem nu met speelgoed in de box gezet en daar vermaakt ie zich gelukkig.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha ook héél herkenbaar! Het gaat over.. hier tenminste wel. Ze is nu weer gezellig! Was hier de 55 weken sprong, trouwens.

En ja, lastig is het maar vrij weinig aan te doen als je het mij vraagt.. ;)

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

klopt is ook niks aan te doen, maar wel vervelend af en toe! maar gelukkig zijn er ook momenten dat ie zich zelf wel lekker vermaakt enzo hoor en overdag hebben we geen problemen met slapen gelukkig.

Deel Deze Pagina