Hallo meiden, Sorry dat ik jullie weer opzadel met mijn verhaal over het vloeien, maar ik wordt er echt helemaal gek van. Het is morgen 4 weken geleden dat ik ben gecuretterd en ik vloei nog steeds. Het is wel oud bloed en geen maandverband vol, maar toch... Gyn heeft me gezegd dat het bij iedereen verschilt het vloeien na de curettage. Misschien maak ik me ook wel gek om niets, maar ik heb alleen maar verhalen gehoord van mensen die er na 1 week vanaf waren. Herkent dan niemand dit? Heeft iemand dit ook gehad? Zal ik nog eens langs de HA gaan, om er eens over te praten? Mag ik nu wel of niet sex hebben? Dit zijn allemaal vragen die door mijn hoofd spoken. Ik heb ook het gevoel dat ik niet verder kan met het verwerken. Ik heb geen doel meer voor ogen. Toen we zwanger wilde raken was dat ons doel, toen ik zwanger was leefde we naar alle mooie momenten, zoals de echo toe, en nu..... Ik heb het gevoel dat ik op het moment nergens naar toe kan leven. Ik denk, dat als ik m`n 1e menstruatie achter de rug heb, dat ik dan weer een doel heb. Namelijk het weer gezellig maken met mijn man en weer proberen zwanger te raken. Maar op het moment zie ik het effe niet zitten. Is er iemand die iets kan zeggen waardoor ik me weer beter voel of dat ik weer moed krijg????
Hey meiss... Pfff wat moet dit een moeilijke tijd voor je zijn. Vind het echt supererg voor jullie. Sorry, een antwoord op "het lange vloeien" heb ik niet. Denk toch dat je het af moet wachten. En ik begrijp uit je verhaal dat het ook al minder wordt. En als je je er echt niet lekker bij voelt zou ik wel ff naar de HA gaan. Al is het maar dat je jezelf daardoor beter voelt. Ik hoop dat het snel ophoudt en dat je er weer lekker voor kunt gaan. Ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet er nl. alles van. Een ding is zeker. Ook zo'n klein wondertje is voor jullie weggelegd. Wacht maar.... Veel sterkte Dikke kuzz Daan
hoi hope, mischien moet je toch nog maar een keer navragen want 4 weken is toch wel lang. ook al is het voor je eigen zekerheid. liefs chantal.
Lieve Hope, Wat ellendig voor je, je kunt nog steeds niet beginnen met afsluiten.... De oplossing voor het vloeien heb ik helaas ook niet, bij mij duurde het ruim 2 weken, het werd elke dag een beetje minder, dat is bij jou hopelijk ook zo, dus het gaat echt binnenkort stoppen!! En het doel in je leven, tja, dit klinkt wel herkenbaar! Ik heb het idee dat mijn vrienden e.d. allemaal verder gaan met hun leven en dat wij blijven hangen bij een punt nu....ik vind dat ook erg frustrerend, alsof alleen een baby voor geluk kan zorgen. Mijn tip is: dwing jezelf om leuke dingen te gaan doen met je man! Ook als het niet meteen van harte gaat. Zie in dat je het samen heel leuk had voor je zwangerschap en dat nu nog steeds kan hebben!!! Een voorbeeldje van mijn dag: ik kwam vandaag uit bed en begon sjacherijnig de keuken schoon te maken... Mijn man kwam beneden en stelde voor om lekker te gaan toeren op de motor, ik had totaal geen zin, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Het is een hartstikke leuke dag geworden en ik was ook weer helemaal vrolijk Verwen jezelf, neem tijd samen en geloof dat die beeb er komt....hoe groot de twijfels nu ook zijn. Nou meid, een heel verhaal, misschien heb je er niks aan.... succes en sterkte met alles. Groetjes, Anakin.
Hoi Hope, Wat vervelend voor je dat het nog steeds niet gestopt is. Ik zou denk ik tocht de HA bellen om je vragen voor te leggen. Helaas kan ik je niet uit die diepe put trekken, ben diegene die naast je zit . grtn Nique
Hi Hope, Ik zou ook nog ff de HA bellen want 4 wkn is wel errug lang. Zou het niet kunnen zijn (mss gek gedacht van mij) maar dat je gelijk je ongi erachter aan gehad hebt? Sterkte en groetjes Silla
Dankjewel voor jullie reacties. Ben vandaag toch naar de HA geweest. Ze heeft met me gepraat en me wel gerustgesteld ( voor nu dan). Ze zegt ook dat er geen standaard iets is hoe dit verloopt en moet dus gewoon nog even afwachten op m`n volgende menstruatie. Die zou zich binnen nu en 2 weken kunnen aankondigen. Ze kon zich mijn gevoel wel goed voorstellen, maar kon nu niks voor me betekenen. Ben blij dat ze er begrip voor had. Dus nu maar hopen dat ik snel ongi word. Heb denk ik nog nooit zo naar een menstruatie verlangt. @ Anakin, ik doe ook wel leuke dingen en geniet ook wel van dingen, maar iedere keer komt weer dat gevoel opzetten. Er hoeft maar ergens een zwanger iemand in de buurt te zijn of een klein babytje, dan dwalen m`n gedachten weer af. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Komende week hebben we gelukkig een aantal leuke dingen opstaan. Mijn man wordt donderdag 40 en ik volgende week dinsdag 30 jaar, en dat vieren we as zaterdag. Er wordt mooi weer gemeld, dus dat komt wel goed. Als maar niemand die dag gaat vragen hoe het nu met me is, heel lief bedoeld maar liever niet.
Je hebt groot gelijk dat je naar de huisarts ging en dat je voor nu gerustgesteld ben. Ik heb net 15 min geleden opgehangen met mijn huisarts en denk net allemaal van: Ik moest dit en dat nog vragen pff. Je bent vaak maar voor even gerustgesteld inderdaad. Ik hoop dat je heel gauw ongi word! Zaterdag lekker een feestje.... genieten hoor!! Anders kom je mij maar 'lastig' vallen Groetjes Chiesa
Misschien is het handig om van te voren een soort 'pasklaar' antwoord op deze vragen te bedenken, waaruit duidelijk wordt dat je alleen maar een feestje wil vieren die avond en dus even niet over je verdriet wilt praten..... In ieder geval heel veel plezier op jullie feestje!!!
He Hope, wat vervelend dat het nu nog niet gedaan is. Kan me voorstellen dat je het graag wilt afsluiten, en dat dat niet lukt doordat je nu het gevoel hebt in de wachtkamer te zitten. Vloei je nog erg? En is het rood/rose, of meer bruin/gelig? Wat bij mij - voor mijn gevoel - heeft geholpen is om op een gegeven moment, toen er geen stolseltjes en zo meer kwamen, tampons te gaan dragen i.p.v. maanverband. Alsof het een gewone ongesteldheid was. Volgens mij ben ik toen over een 'psychische drempel' gestapt en hield het vloeien snel op. Kan ook toeval zijn hoor, maar dat gevoel had ik. Hopelijk kun je je toch een beetje ontspannen en zaterdag een leuk verjaardagsfeest vieren! En ach, als ze vragen hoe het met je gaat geef je gewoon een standaard antwoord zoals 'Z'n gangetje' of zo, dan begrijpen ze wel dat je dan geen zin hebt om erover te praten. Groetjes, Wendy Ga je nog iets speciaals doen
hey meid , als dat vloeien idd, nou maar snel stopt dat wordt je niet steeds weer geconfronteerd met je MK en je curretage ..zoveel bloedverlies kan ook niet goed zijn ...ik hoop dat je er heel snel weer bovenop bent ...en weet dat ik aan je denk meissie .ik hoop dat je op jullie feestje eenbeetje van je af kan zetten en kan genieten ( ook al zal dat niet meevallen)..dikke knuf en heel veel liefs asjuh
@ Wendy, het is niet veel meer, en het is steeds oud bloed. En ik gebruik nooi tampons, vindt ik niet lekker zitten. Vandaag nog niks gevloeid...... dus wie weet. En dames, zeker ga ik proberen te genieten van ons feestje. Ben nu al druk bzeig met voorbereidingen, het huis poetsen en zo. Bedankt voor jullie steun. Liefs Hope
Ik ben blij om te horen dat het wat minder wordt! Enne party on girl...lekker genieten maar !! Groetjes Silla
Alvast een fijn verjaardagsfeest meid, en je weet maar nooit... misschien is het nu wel gedaan met de ellende. Dikke knuf, Wendy
Ik wens je heel veel plezier op jullie feest en hopelijk kan je dan een avondje onbezorgd genieten van al je geliefden om je heen! En zo te horen komt er nu eindelijk een eind aan dat vloeien....duim, duim. Groetjes, Anakin.
Dank je meiden. Dat feesten gaat wel lukken. Gister de hele dag geen spoortje rode / bruine afscheiding te bekennen. Wilde eigenlijk wel weer intiem zijnmet m`n man. Maar doordat we bezoek hadden werd het laat gisteravond en ik was ook bang dat het dan weer zou beginnen. Wie weet als het vandaag wegblijft....
Hallo meiden, Voordat straks het feest gaat losbarsten wilde ik jullie toch nog even op de hoogte brengen. Dit is nu al de 3e dag dat ik niet meer vloei. En gister hebben we eindelijk na weken weer geklust, wel veilig dan. Wat was het fijn om weer intiem te kunnen zijn. Nu nog hopen dat ik snel weer ongi wordt en dan kunnen we er echt voor gaan. Ik voel me nu gelukkig alweer een beetje beter. Ik ga nu verder met de voorbereidingen voor het feest. Tot gauw, Liefs Hope
Geweldig meid, ik ben helemaal blij voor je! Nu kan het feest pas echt beginnen...joehoe Groetjes, Anakin.
ow hope wat ben ik blij voor je meid ...dat is wel heel eg fijn bericht dat je niet meer vloeit en ook weer intiem hebt kunnen zijn...vanavond knalluhhhhh...heel veel plezier en oja nog fefeliciteerd voor jou en je mannetje ...30 en 40 jaar neem er 1 van mij vanavond liefs en een knuf asjuh