Het feest was te gek. Gister ook weer veel vrienden op bezoek gehad om voetballen te kijken, dus weer erg druk. Moet nu echt weer even bijtanken, qua energie dan. Want volgend weekend wderom een erg druk weekend. Vrienden gaan trouwen en wij zijn getuige. Ik ben ook blij dat ik niet meer vloei, voel me toch iets beter zo. Laat nu die ongi maar komen. Hey Anakin, wat zie ik, overtijd??? Spannend....., ik duim voor je. Liefs Hope
Dank je.....ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaterdag ga testen. Ik heb namelijk wel een klein beetje het gevoel dat de nog gaan komen. En stiekum zou ik het ook wel een beetje eng vinden om weer zwanger te zijn, gek he? Dus na zaterdag meer nieuws, hoop ik. Fijn dat je een gaaf feest hebt gehad, ik vind die voorbereidingen altijd aardig stressvol en het is dan ook altijd weer een opluchting als een feestje ook daadwerkelijk gezellig is . Nou meid, op naar de ongi en dan kan je weer een nieuwe start maken! Groetjes, Anakin.
He dat is allemaal goed nieuws, Hope! Blij dat het vloeien gestopt is, een leuk verjaardagsfeest, je normale leven weer kunnen oppakken en ook nog getuige zijn bij de bruiloft van je vrienden. Heerlijk! Gelukkig weer wat zonneschijn achter de wolken Groetjes, Wendy * heeft het hetzelfde probleem als Anakin, overtijd maar durf nog niet te testen
Bedankt meiden. En Wendy ook veel succes. En idd het zonnetje gaat letterlijk en figuurlijk weer schijnen. Ik denk er nog wel aan, maar kan nu ook weer genieten van andere dingen en van m`n mannetje natuurlijk.
Dankjewel Ineke, Maar het vloeien is een week gestopt en heb nu sterk het vemoeden dat ik ongesteld ga worden, joepie!!!! Dan kunnen we tenminste weer op naar de volgende ronde.
Het klinkt misschien raar, maar ondanks een te gek weekend begin ik langzaam weer wat onzeker te worden. Heb sinds gister wat gekleurde afscheiding. Ik dacht: Yes, eindelijk mijn menstruatie. Vanmorgen bij het afvegen rood slijm, dus trek maar geen string aan, maar en gewone onderbroek met inlegkruisje. Vervolgens geen of nauwelijks gekleurde afscheiding. Wel een soort van menstruatie gevoel in m`n buik. Nu begint de onzekerheid weer toe te slaan. Wordt ik nu ongi? of begint die zeik weer met constant vloeien???? Ik kan hier zo slecht mee omgaan. Ik ben iemand die normaal graag alles onder controle heeft en de touwtjes in handen heeft, maar sinds de miskraam heeft mijn lijf de touwtjes in handen en dat maakt me gek. Nog nooit ben ik zo onzeker geweest over dingen. Herkent iemand dit?
Hope wat kl*te toch allemaal ,....ik weet psies wat je bedoeld met controle willen hebben en touwtjes in je handen ...ik ben ook zo ...en nu je dat niet hebt ..moet je je overlaten aan het onbekende ...misschien is het wel raadzaam om toch even met je huisarts contact op te nemen ,al is het maar om je onzekerheid weg te nemen...take care meissie knuf asjuh
Vandaag eerst geen afscheiding. Zijn we net lekker indonesisch gaan eten, (mmm heerlijk), voel ik wat. Naar het toilet en ja hoor, gauw maandverband in doen. Nu weer amper bloed te zien. Ben echt benieuwd of het gaat doorzetten, hoop van wel. Ik ga toch mar eens een vraag bij de VK stellen hier, of dit normaal is.
Jeetje Hope wat een gedoe... Ik kan me heel goed voorstellen dat je het moeilijk vind zou ik ook hebben. Idd wel ff goed dat je deze vraag ook aan de Vlos gaat stellen. Ik ben benieuwd en hoop dat je je snel weer beter voelt!! Liefs
Hey Stranger, tja hoe is het? De moed zakt me weer een beetje in de schoenen. Ben nog steeds niet ongi. Ik verlies dagelijks een drup bloed of bruine afscheiding maar daar blijft het bij. Had me voorgenomen om me niet gek erdoor te laten maken, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik wil verd*mme verder..... Thanks for asking.
Ach meid het zit je ook echt niet mee he... is er echt niets aan te doen? Maw kun je alleen maar blijven afwachten?
Hi Hope, Kun je niet met je HA overleggen dat een medicijn krijgt wat je ongi opwekt. Het wordt dan wel een ongi zonder eisprong maar goed dan heb je het wel gehad... of had je dat al besproken?
Durf eerlijk gezegd nog niet te bellen. Bang dat me gezegd wordt dat ik toch nog even moet afwachten en dus weer een teleurstelling. En een ongi opwekken...? Kan dat dan geen kwaad voor de volgende cyclus, want het wordt toch kunstmatig gedaan? Ik heb mezelf voorgenomen dat ik de maand juni nog wil afwachten en dan echt ga bellen. Mits ik het zolang vol houdt. Hoop nog steeds dat het elk moment komt.
Hope jij hebt het echt lang genoeg afgewacht hoor !!! Kom maar voor jezelf op en ga naar de huisarts. Zo lang hoeft het echt niet te duren. Je moet natuurlijk zelf doen wat je wilt/goed voelt. Maar ik wil alleen maar even zeggen dat jij je niet aanstelt of er te vroeg bij bent als je naar de huisarts zou gaan. Jij hebt echt je best gedaan met wachten meid !!! Maar ik blijf erbij gewoon doen wat je hart je ingeeft. Knuffel en sterkte
Hi Hope, Als je nog een week wilt wachten want ja de maand juni is zo voorbij kun je dat zeker doen, maar als het niet gaat, schroom dan niet om naar de HA te gaan. Er is idd een medicijn die je ongi kan opwekken, als je deze in neemt krijg je vrijwel direct een ongi. Daarna kun je gewoon weer aan de klus...maar je kunt het eventueel aan de VLos online (op dit forum vragen)...Maar ik hoop dat het gewoon snel komt... Sterkte meis...
Oja... Ik wou nog ff zeggen dat mijn ongi op 12 april (voor mijn zwangerschap) ook erg raar verliep... Dus misschien heb je gewoon een vage ongi (snap je wat ik bedoel). Bij mij was het 1 dag bloed en 1 of 1,5 dag bruin/oud bloed... en daarna niets meer...
dankjewel voor jullie reacties. @Silla, ik heb amper een inlegkruisje vol gehad en dan alleen bruin. Alleen bij het afvegen 2 x echt bloed maar zeer minimaal. De VK op het forum zei dat je van een menstruatie kan spreken als je 2 dagen helder rood bloed verliest. Nou daar is nog geen sprake van. @Nemo, ik probeer zeker mijn gevoel te volgen, maar wat is dat moeilijk als je hoofd overuren draait omdat je steeds over vanalles nadenkt en piekert. Ik wacht in ieder geval tot na het weekend, hoop dat ik dan ook weer wat kracht heb om het allemaal weer wat positiever op te pakken.
Ik heb vandaag eerst bij m`n mannetje uitgehuild en daarna besloten om iets op kruidenbasis te halen om een regelmatige menstruatie te krijgen. Dit middel adviseerde de man van de winkel. Ik heb zoiets van: baat het niet dan schaad het ook niet. Ik wil dit 1 week gebruiken om te kijken of het wat doet. Ik hoop het zo....... En anders echt de HA of Gyn bellen.