Ik hoop dat het helpt en ga anders naar de huisarts. Ik ben er vandaag ook geweest. Heeft mij wel geholpen. Zie mijn topic: 2 maanden geleden.
Lieve Hope ga jij nu morgen eens de huisarts bellen ?? Vraag hem of het normaal is (volgens mij heb jij echt lang genoeg gewacht) hij kan je dan vast vertellen wat je nu kunt doen (pillen, hercurretage, of nog langer wachten) . Lijkt je dat helemaal niets dan kun je alsnog besluiten om niets te doen, maar dan weet je in elk geval wat de mogelijkheden zijn. Snap je me ?
Ik snap je, ik ga morgen of overmorgen ook echt bellen. Ik zal braaf naar je luisteren, hahaha Heb ook nog via internet zwangerschapstesten besteld om toch nog eens te testen of er echt geen HCG hormoon meer in me zit. Als dat niet zo is, en ik blijf vloeien maar geen echte ongi, dan moeten ze toch wat doen??? Ik houdt je op de hoogte. Bedankt voor je luisterend oor. Ik ga nu voetballen kijken, tot gauw.
Ik heb vandaag de gyn gebeld. Hij was er niet. Morgen belt hij mij tijdens een telefonisch spreekuur. Ben benieuwd. Ben zo bang dat ik afgescheept wordt.
Ik duim voor je meid! Zet hem op he en laat je niet zomaar omver praten. ja ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan... (ben er zelf ook slecht in) Maar probeer het toch maar! Ik hoop echt voor je dat er nu schot in de zaak komt!
That's the spirit meid, fijn dat je het af en toe ook weer een klein beetje met een knipoog kan zien Groetjes, Wendy
Vandaag wel weer, het weekend was het helemaal mis met me. Maar we nemen maar alles met de dag. Wendy, hoe ist met jou?
Eey Hope, tuurlijk wordt je wel serieus genomen! Ik ben benieuwd hoe en wat strax!! Ik heb 2 weken na mn miskraam mn temp weer bijgehouden en ik had een paar dagen geleden een hoge temp dus waarschijnlijk een eisprong! Ik denk dus dat mijn ongi over ruim 14 dagen zullen arriveren?! Of liever gezegd niet! Temp jij ook of niet? groetjes
Nee ik temp niet, heb ik voorheen ook niet gedaan. Ik twijfel nu ook of ik nu m`n eisprong heb of dat ik ongi moet worden. Mijn afscheiding is nu namelijk vaak draderig. Dat zou kunnen betekenen dat de eisprong er nu is. Maar ik vertrouw nu even niet meer op mijn lichaam, dat doet toch maar wat ie wilt. Vanmiddag maar even afwachten, bedankt voor het meeleven.
Hi Hope, Wat goed dat je ff contact hebt opgenomen met de Gyn!!! Ik hoop dat je inderdaad wat meer zekerheid krijgt want dit is ook niets. En dat je zsm even bij de Gyn langs kan komen. Zoals ik lees heb je volgens mij nu je eisprong gehad... Hoe was je cyclus voor de MK? Ik hoop dat ie regelmatig is dan kun je wat gerichter klussen. Wij gaan (wanneer mijn ongi voorbij is) weer om de dag klussen. Gezien ik een onregelmatige cyclus heb blijkt dit voor ons wel te werken. Mocht het de volgende ronde niet werken ga ik proberen te tempen (al denk ik dat het me niet zal lukken hihihihi ik ben niet zo concequent daarin volgens mij) Nou Hope ik hoop vanmiddag nog wat van je te lezen ik duim voor je dat de Gyn wat voor je kan betekenen... Liefs Silla
Hoi Silla, Mijn cyclus voor de miskraam was redelijk normaal. Rond de 29 a 30 dagen. Alleen de cyclus voordat ik zwanger was, was 37 dagen???? We hebben het de laatste cyclus ook om de dag gedaan en met resultaat. Dus dat zou ook voor mij de "manier zijn om het volgende keer weer te proberen. Dus wie weet werkt het voor jou ook wel, ik hoop het voor je. Zit nu, met smacht, te wachten op het telefoontje van de gyn. Heb zenuwen op m`n maag. Ik laat jullie wat weten als hij gebeld heeft.
De Gyn heeft net gebelt. Ik heb hem het verhaal en mijn gevoel uitgelegd. Omdat het vloeien 1 week gestopt is betekent dat volgens hem toch dat mijn cyclus weer op gang begint te komen. Hij adviseert me dan ook om geduld te hebben. En zeker niet opnieuw de baarmoeder te laten schoonmaken d.m.v. een nieuwe curettage. Dit was ook niet echt mijn bedoeling. Ik vroeg hem nog of ik nu kon weten of mijn eisprong al is geweest. Volgens hem kan je dat controleren m.b.v. een inwendige echo. Maar bood dat niet echt aan. Zijn advies, afwachten en als m`n menstruatie over 4 weken nog niet is gekomen dan moet ik een afspraak maken. Echt balen...... precies waar ik al bang voor was. Het enige lichtpuntje is wel, dat hij zei dat we nu gerust weer onveilig mogen vrijen. Als ik zwanger zou raken dan zou hij met een echo wel kunnen vaststellen hoever we dan zijn. Dus dat wordt weer klussen...... Dan hoop ik nu in dit geval dat ik over 4 weken dan ook maar niet ongi wordt, maar dat ik dan "gewoon" zwanger ben. Maar dat is misschien iets te optimistisch. Ik hoop echt dat het allemaal snel op gang komt en dat ik dan m`n leven weer echt op kan pakken. Tot die tijd wil ik graag als het mag, tegen jullie aan blijven zeuren. Thanks meiden.
o ja, dat wilde ik ook nog even zeggen. Ik had v/d week iets op kruidenbasis gehaald om je menstruatie cyclus weer regelmatig te krijgen. Zou je denken, dat kan geen kwaad. Ik toch maar even het info nummer gebeld van de leverancier van dat middel. Blijkt dat je het dus absoluut niet mag gebruiken als je zwanger bent. Bepaalde kruiden b.v. paardenkastanje werkt bloedstuwend en kan dus een bloeding veroorzaken!!!!!!!!!! Met andere woorden meer kans op een miskraam. Het advies van die apotheker was dan ook om er meteen mee te stoppen. Ze adviseerde me ook om in de toekomst uit te kijken met andere middeltjes op kruidenbasis. Het wil niet zeggen omdat het op kruidenbasis is dat het geen kwaad kan. Misschien handig voor iedereen hier. We willen tenslotte allemaal geen miskraam in de hand werken.
tuurlijk mag je blijven "zeuren" hoor. Maar het is toch logisch dat je het zat bent en dat je wilt dat het allemaal weer normaal verloopt... Na alles wat je hebt meegemaakt... En nou kun je niets dan dan wachten wachten wachten. ja zo'n man heeft makkelijk praten zeg. Soms zouden ze wel wat meer begrip mogen hebben al die artsen enzo.