Gekkie, tuurlijk mag je blijven "zeuren" (al vind ik het geen zeuren). Balen dat je toch nog een beetje in de onzekerheid zit de aankomende weken...idd lekker makkelijk praten voor zo'n Gyn... Ik hoop dat het vloeien of licht bloedverlies snel over is en dat je kunt gaan klussen en wie weet zijn we samen over 4 wkn wel zwanger ... Liefs Silla
Hoi Hope, Bedankt voor de tip over dat kruidenmiddel. Ik ben ook wel 'in to' natuurlijke middelen, maar het is denk ik inderdaad verstandig om je altijd goed te laten voorlichten, het zijn echt niet altijd onschuldige middelen. Je zou ook eens naar een goeie natuurgeneeskundige kunnen gaan, misschien kan die je echt helpen met de goede middelen... En wat mij betreft mag je lekker 'zeuren' hier, ik vind het juist fijn dat je je zorgen deelt, dan weet ik ook weer dat ik niet de enige ben. Al hoop ik natuurlijk het meeste dat je weer lekker in je vel komt te zitten liefs, Wietske
Iedereen zegt het al: Blijven zeuren hoor!!! In ieder geval weer lekker klussen (zonder poespas) en blijf optimistisch hoor. Houden zo!!! Ik hoop dat je ongi heeel snel kkomt zodat je weer kunt rekenen wanneer je je eisprong hebt en anders niet meer ongi worden en zwanger zijn hoor!!!! Groetjes
Ik doe m`n best. Vooral dat optimistisch blijven kost me veel moeite. Maar idd als ik eenmaal m`n ongi heb gehad of zwanger ben, zal het wel beter gaan. Bedankt.
Hey Meiden, Het gaat vandaag weer best redelijk met me, maar ben onbewust alweer af aan het tellen tot die 4 weken voorbij zijn. Ik krijg stedds van iedereen te horen dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn, maar hoe doe je dat? Ik wil het zelf ook, maar het lukt me niet echt En als ik er al niet mee bezig ben en ik ga naar de WC, dan wordt ik er automatisch mee geconfronteerd. Of ik nou wel of geen afscheiding heb, dat maakt niet uit. Ik probeer manieren te vinden waardoor ik m`n gedachte er vanaf kan zetten. Nu heb ik voor mezelf gedacht dat ik maar ga doen alsof ik al in de nieuwe ronde zit en dat ik over 4 weken of zwanger of ongesteld ben. Aangezien ik nu weer volop mag klussen van de gyn. Ik hoop dat ik op deze manier de tijd een beetje kan uitzitten. Kon ik maar op vakantie, dan kun je pas echt ontspannen. Helaas moet ik nog 6 weken wachten. pfff........
mensen kunnen makkelijk l*llen vind ik ... "niet teveel mee bezig zijn " tsss...idd. hoe dat je dat als je dagelijks wordt geconfronteerd ...weet je hope ..lekker op je eigen manier doen , er is geen boekje waarin staat beschreven hoe iedereen er mee om moet gaan dat doet ieder op een eigen manier en dat is ook de beste ... ik ben dan wel weer zwanger maar ik ben de MK ook nog niet vergeten hoor dat zal altijd een liteken blijven , die een plekje moet krijgen .. take care meissie en laat je door niemand opjagen knuf asjuh
Dankje Astrid. Ik ben normaal ook niet het type wat zich laat zeggen wat ze moet doen, maar nu ben ik ook niet in m`n "normale" doen. maar ik doe zeker mijn best.
eey hope, je moet het inderdaad op je eigen manier doen!! Mensen bedoelen het vaak goed, maar soms komt het verkeerd over e.d. Nogmaals sterkte met wachten meid...
Elke keer als ik dit draadje bekijk hoop ik te lezen dat bij jou te zijn gekomen....en hoop dat dat het snel het geval gaat zijn! De kans wordt in ieder geval steeds groter....denk ik dan Wat betreft die opmerkingen van mensen... Gister vroeg een wildvreemde vrouw aan me "goh krijg je een baby?" ( mijn buikje is sinds de miskraam op de een of andere manier een beetje opgezwollen / rond )....toen moest ik dus echt wel even huilen. En vertelde het later aan een vriendin en die zei "ach...daar trek je je toch niets van aan?" Het zal vast allemaal goed bedoelt zijn maar mensen staan nu eenmaal niet in jouw schoenen...dus het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Er komt zoveel meer bij kijken. Liefs
Mensen kunnen ook niet altijd weten wat je doormaakt.... idd Hope gewoon op je eigen manier en in je eigen tempo doen allemaal. @ Evon: tuurlijk trek je je dat aan!!! Ik vind het trouwens vreemd dat een wildvreemd iemand zoiets vraagt. Als je een ander niet kent kan dat toch heel erg verkeerd vallen? Zoals bij jou bijvoorbeeld...
Hi Hope, je moet het ook idd op je eigen manier doen. Mijn moeder zei laatst dat ik er ook veel mee bezig was, maar ja HOE SCHAKEL JE DAT idd UIT! Ik heb geen ideee... @ Evon: ik had ook na de mk nog een ronde/aanwezige buik (ben ook best stevig maar het was wel anders dan normaal), en nu na mijn 1ste ongi naar de MK is hij weer weg...Van de week zei iemand op mijn werk ook, ben je zwanger? (Terwijl ze wist dat ik een MK gehad had????) Greetz Silla
Mensen denken niet soms gewoon niet na met wat ze zeggen. en dan kwetsen ze jullie heel erg mee. en het naast je neer leggen gaat ook niet want het doe gewoon nog te "zeer" Je weet zelf waneer het goed met je gaat en advies is leuk,maar je moet het Zelf doen in je eigen tempo
Klopt allemaal wat jullie zeggen. Maar toch, als er een manier was om het even naast je neer te kunnen leggen, dan wist ik het wel. @Evon, lief dat je aan me denkt. Misschien als we met z`n allen hard genoeg duimen wordt ik wel ongi, hahaha. Hebben jullie ook het gevoel dat je hoofd soms overuren draait? Het is net of m`n hoofd vol zit met gedachten en daar wordt je heel moe van.
Nou Hope daar heb ik soms inderdaad ook last van OVERUREN!!! Je word er ook echt moe van hoor. Soms baal ik er gewoon van maar ik kan er niks aan doen en laat me dan gewoon effe gaan. Sago doen tegen mn schatje, hangen op de bank, vroeg naar bed etc...
Gister door mijn vriendin wakker geschud. Ze zei dat ik normaal zo goed voor mezelf opkwam en dat ikme nu heb laten "afschepen" terwijl ik me dar helemaal niet prettig bij voel. Ze stelde voor om de VK van mij te bellen, omdat zij toen aangeboden heeft dat ik kon bellen als ik nog vragen had of er niet "klaar" mee kwam. Ik denk dat ik dat idd maar ga doen. nu nog 3 weken wachten, pffff..... voordat ik naar de gyn kan. Iedere keer voel ik wat "lopen", maar blijkt er weer geen ongi te zijn. Ik wordt er erg onzeker van. Je kunt nergens meer onbezonnen heen, bang dat je opeens ongi wordt en dat het dan doorlekt. Vandaag heb ik een grote beproeving op het programma staan. Ik moet naar een kraamborrel. Ben benieuwd of ik het aankan???? En anders kom ik vanavond hier uithuilen, als het mag. Fijne, zonnige dag voor iedereen. Groetjes Hope
een hele dikke knuffel voor je Hope. ene gewoon aan de bel trekken bij je vk en vertellen wat je dwars zit.