Nog steeds vloeien, ik word gek...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hope, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Jij begrijp me helemaal, dat wil ik ook.
    Maar niks doen, werkt ook niet dan gaat het nog langer duren.
    Dus misschien moet ik maar gewoon "blij" zijn met het feit dat er nu iets gedaan wordt.
    Maar onbewust maak je je alweer gek van: stel na deze menstruatie als het dan nog niet op gang komt. :rolleyes:
    Ik weet dat ik er niet aan moet denken, maar dat doe ik stiekem toch. ;)

Ik hoop dat we in onze vakantie weer een stap verder zijn, en wie weet wat dan nog kan gebeuren... :oops:

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Kan me wel voorstellen dat je niet tevreden bent hoor. Het liefste was je nu `gewoon` weer zwanger geweest.
    Nou over 2 weken deze ongi en dat ie daarna maar 9 maanden wegblijft !!!

3. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieverd, ook een dikke knuf van mij. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen omdat ik precies weet wat je door maakt! Maar ik weet al geen raad met mezelf laat staan dat ik jou tips kan geven. :(
    Maar nogmaals wel een dikke knuf en ik ben er wel voor je hoor!!!
    Veel liefs, mussie

4. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Nogmaals bedankt meiden, echt lief hoor.

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Weer een dagje minder :) Ik duim dat je snel ongi wordt na het stoppen met de kuur en dat het daarna idd maar een maand of 9 wegblijft ;)

6. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    idd Elvira, dat zou mooi zijn.

7. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Wat fijn Hope om te lezen, eindelijk schot in de zaak :D

ik weet het meid bij iedereen raakt het geduld op, vind je het gek, ik niet...

weer een paar dagen om ;)

liefs
    mama van Nino en 8 10 juli 2006

8. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Vandaag heb ik toch weer gemerkt hoe gevoelloos mensen kunnen zijn.
    Een collega die weet wat gebeurd is, vraagt me tussen neus en lippen door: En ben je nog niet zwanger. :rolleyes:
    Mijn mond viel bijna open.
    Als ze nou eens eerst had gevraagd hoe het met me was en me mijn verhaal had laten doen, dan had ze die vraag niet hoeven stellen.
    Beseffen mensen dan niet hoe moeilijk dit is?????? :(
    Waarschijnlijk niet.

Eerder vanmorgen werd ik al met een collega geconfronteerd die er nog niks vanaf wist en ze vraagt me, En wil jij nog geen kinderen? :cry:
    Ze voelde zich behoorlijk lullig toen ik het haar vertelde.

Maar al met al is zo`n dag dan niet zo leuk.
    Het zal waarschijnlijk ook wel deels aan mijn hormonen liggen, maar zeker van de 1e collgea ook een stuk onbegrip.
    Niet weten hoe diep dit zit en moeilijk dit is en blijft.

Maar goed je hebt mensen en potloden, hahaha.... ;)

( ik kan er gelukkig nog een beetje mee lachen)

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    idd. je hebt van die mensen...pfffffffff ...zo vroeg mijn schoonzus 2 weken na de MK ..EY hoe zit het met de vruchtbaarheid , terwijl ze toastjes had gemaakt met osseworst, filet american, allerlei franse kazen :confused: Nahjah...ik zei niks ...maar ik dacht ... :oops: :oops:

ik kan me voorstellen dat zeker als er mensen op de hoogte zijn van alles ..dat je broek afzakt bij dat soort lompe opmerkingen ...ach ze zijn niet wijzer meis ...ik baal alleen dat ze je pijn doen ( trutten :oops: )

10. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Lief dat je toch steeds weer reageerd, terwijl ik weet dat je liever niet hier kijkt of reageert.
    En idd het zijn ook trutten :)

Dankje lieverd. ;)

11. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Sommige mensen... Komen ze van een andere planeet ofzo?

12. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat zijn volgens mij alleen mensen die dit, gelukkig voor hun, niet hebben meegemaakt. Die kunnen zich echt niet voorstellen wat een pijn en verdriet je hebt. Ik voel me dan ook behoorlijk alleen met mijn verdriet, wil er niet met anderen(die het niet mee hebben gemaakt) over praten omdat ik die "goed bedoelde" adviesen niet aan kan. :cry:
    Dus met mij gaat het altijd"goed" :oops:
    Liefs, mussie

13. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Ja Mussie, dat zeg ik ook meestal.
    En sommige vragen dan: echt? gaat het echt goed?
    Tja wat denk jezelf......

Idd Mummy ze komen van een andere planeet.
    Ik werk notabene in de zorg, van zo`n collega`s verwacht je toch iets meer empatisch vermogen.

14. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat bedoel ik! Kan soms erg vermoeiend zijn, zucht. Maar het is zo moeilijk uit te leggen wat voor pijn en verdriet je voelt :cry:
    En dan nog als je je best hebt gedaan om het uit te leggen begrijpen ze je niet, nogmaals, zucht. :(

15. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0

Ja Hope, maar dat zegt inderdaad niks. Ik werk in de hulpverlening, maar slechts 1 collega belt af en toe. Een kaartje o.i.d. krijg ik niet terwijl mijn man al van verschillende collega's kaartjes heeft gekregen en veel steun aan ze heeft. Hij werkt bij defensie!! Aan beroepsgroep kun je dus niet zien hoe invoelend mensen kunnen zijn ;)

16. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik smap dat niet. Zulke reacties bedoel ik. Als je je toch een beetje inleeft in een ander dan kun je toch wel een beetje aanvoelen hoe het moet zijn om zoiets mee te maken? Ik bedoel, je moet het wel zelf meemaken om het echt te begrijpen maar met inlevingsvermogen kom je toch ook een eind als je je best doet?

Hope, heb je nog bij dat topic gekeken en heb je er iets aan gehad? En hoe is het nu met je?

17. Niet meer actief

Een mooi advies ( dat ik kreeg):
    1 je weet dat je zwanger kan worden
    2 ach het is je tijd nog niet
    3 geniet van het leven

Mensen ( of potloden, grrrr)

En gaat he goed? Bij mij gaat alles zijn gangetje. Bij iemnad die ik ken is er nooit iets bijzonders te melden. Die vind ik ook wel leuk.

Maar mensen snappen er geen zier van. Maar ja we hebben elkaar he. Gelukkig

18. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hope, heb je nog bij dat topic gekeken en heb je er iets aan gehad? En hoe is het nu met je?[/quote]

Ja, ik heb nog gekeken. Zeker weer interessant om te lezen.
    Hoe is met me? Eigenlijk wel goed. Heb sinds gister weer normaal witvloed :oops: , eindelijk geen bruine afscheiding meer.
    Nog 7 dagen die tabletten slikken en dan.........
    Hopelijk MEGA ONGESTELD.........hahaha. :)
    Nog nooit zo verheugd op een ongi.

@Janne, mooi advies. En meestal lukt het ook wel om zo te denken, maar soms.......
    Ik geef anderen altijd ook van die fijne adviezen, maar als het mezelf aan gaat!!!
    Zo gebruik ik vaker: geduld is een schone zaak....... :(
    Maar mijn geduld is nu echt op, hahaha, daar heb je het al, zo`n advies waar je niks mee kan.

Maar ik denk zeker dat het beter is om alles een beetje positief te zien, al valt dat niet altijd mee.
    En genieten van het leven, dat doen we zeker, het is alleen zo duur..... ;)

19. Niet meer actief

Ik bedoelde het eigenlijk cynisch Hope. Dat mensen dat tegen mij zeggen, snap ik dus niet.

Nou ja snap jij mij weer? ;)

20. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    oooooo, het kwartje valt, hihihi

Deel Deze Pagina