Cyclus sinds bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tilleke, 23 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik ben 16 weken geleden bevallen van een prachtige dochter! Ik heb circa 9 weken borstvoeding gegeven. Ik ben nu nog niet ongesteld geworden. Ik heb al wel ruim 2 weken last van wat menstruatiekrampen en steken bij mijn liezen. Ook heb ik veel last van afacheiding, ene dag erger dan de andere dag. Dit zijn dan ook wel slijmdraden, net als met een eisprong. Ik dacht dus 2 weken geleden dat ik mijn eisprong had, maar het blijft aanhouden. Herkent iemand dit? En is dit normaal? Ik vraag me af wanneer mijn menstruatie dan zou doorbreken..

2. Ansji

Ansji Niet meer actief

Bij mij bleef mijn menstruatie ruim 10 weken uit en ik heb niet eens borstvoeding gegeven! Aangezien jij dat wel gedaan hebt voor 9 weken zou ik het nog even de tijd geven.

3. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    mijn afscheiding is ook wat meer dan voor mijn zwangerschap. Hoe je cyclus gaat lopen en wanneer je menstruatie doorkomt kun je niet voorspellen. ik merk dat 9 maanden ontzwangeren ook echt klopt! je zou over een aantal weken wel even de huisarts kunnen bellen als je nog niet ongesteld bent geworden. soms heeft je lichaam even een zetje nodig om weer in ritme te komen. ik zou me niet al te druk maken.

4. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Als je bv gegeven hebt kan het lang duren. Er zijn vrouwen die een jaar niet ongesteld worden en al heel lang geen bv meer geven. Het verschilt per vrouw. Als je het opgang wilt brengen kun je overwegen de pil te gaan slikken.

Deel Deze Pagina