Onze zoon is geboren met een KS en ik vloeide een dag of 5 /7 toen stopte het een paar dagen en kwam het weer terug.. Ben bij 2 weken na de bevalling begonnen met de pil dit mocht van de VK en de HA.. Inmiddels 6 weken verder en ik vloei nog steeds, hoeveelheid gewone menstruatie en nog steeds helderrood in combi met bruin! En ook af en toe stekende buikpijn ter hoogte van mn navel en rugpijn.. Ik had paar weken terug al naar de gyn gebeld maar het was normaal en kon tot een week of 5 duren.. Nu inmiddels dus 6 weken.. Ben ook ineens weer ontzettend moe (terwijl ik wel 8 uur op een nacht maak ) Ben zo bang dat er iets is achter gebleven ofzo ? overigens wordt het erger als ik b.v meer loop.. Herkenbaar voor iemand ??? Kan met de pil toch geen menstruatie zijn ?? (zit nu in de 2de strip zonder stopweek ) Ik moet maandag naar de Gyn voor nacontrole maar wilde het toch ook even vragen hier
Zou toch de gyn nog weer bellen... Duidelijk zeggen dat je nog steeds vloeit, pijn hebt en je zwakker voelt dan normaal.
Dit lijkt mij niet normaal. Je zegt ook dat je moe bent dus ik zou zeker morgen meteen even bellen naar de HA of gyn!
Nou ik had de assistente van de gyn zei dat ik maar tot maandag moet wachten want ik had er nu toch al last van :s Het feit dat ik ineens moeer was en me gewoon niet zo lekker voelde wuifde ze weg en kon wel wachten... Ik heb toen even de ass van mn ha gebeld voor advies en die was met stomheid geslagen door die reactie.. Zij vond dat ik in ieder geval bij de HA langs moest komen dat zij kon kijken en mij zonodig vandaag nog door kon sturen...
Ik hoop natuurlijk dat het niks is, maar het is niet aan de assistent van de gyn om dat te bepalen natuurlijk (toen ik me niet goed voelde, ging de assistent het zsm voorleggen aan de gyn ipv op eigen houtje te bepalen dat het wel kon wachten). Goed dat je de ha hebt gebeld!! Hopelijk kan die helpen en je anders vandaag of morgen nog doorsturen naar de gyn. Succes!!
Had jij er ook last van dan ? Of tijdens de zwangerschap? In de zwangerschap mocht ik ook zo komen.. Maar schijnbaar als de baby eruit is doet het er niet meer zo toe....
Ben bij de gyn geweest.. Echo gemaakt en er zat nog wel iets, maar geen grote stukken.. Het vloeien kan komen doordat ik al bij 2 weken begonnen ben met de pil.. Moet nu stopweek inlassen en als ik over dag of 12 nog vloei dan moet ik weer langs komen ..
Nou ik ben gelijk na de bevalling begonnen met de pil (in de eerste week) en heb maar 4 weken gevloeid.. Misschien even je HA bellen om je HB te laten meten misschien heb je wel beginnende bloedarmoede of ijzer te kort. Had je tijdens de bevalling ook veel bloed verloren dan zeker even bellen