Nog steeds vloeien ..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door xprincessx, 15 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames ,

Het is Vrijdag alweer 6 weken geleden dat ik via een spoed keizersnede ben bevallen van me zoontje. Bijna 2 weken daarna kreeg ik ineens hoge koorts en moest naar het ziekenhuis en dachten ze aan een baarmoeder ontsteking moest een nachtje blijven de antibiotica sloeg snel aan en een week later kreeg ik te horen dat er geen ontsteking was te zien op het uitstrijkje. Wel waren wel de ontstekingswaardes in me bloed wel wat verhoogd toen. Ze hebben destijds ook een echo gemaakt maar me baarmoeder zag er helemaal schoon uit. Weer anderhalf week later begon ik ineens veel meer te bloeden en moest dus weer naar het ziekenhuis komen weer een echo maar weer een schone baarmoeder en het slijmvlies was zelfs al mooi aan het opbouwen en ze hebben ook nog gevoeld maar de baarmoeder mond was zelfs al zo goed als dicht ! Paar dagen later werd het bloeden nog erger en is de vk die de kraambed controles heeft gedaan bij me langs en heeft me mee genomen naar de praktijk voor weer een echo maar weer hetzelfde weer een mooie schone baarmoeder. Nu bloed ik nog steeds best veel en moet Vrijdag in het ziekenhuis voor nacontrole komen. Heeft iemand ervaring met dit ? Dat het zo lang kan duren ? En wat is er toen gedaan ? Want ik dacht dat je max. 6 weken mag bloeden.

2. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Dit heb ik ook gehad na mijn spoedkeizersnede. Ben na 11 dagen ook opgenomen met hoge koorts, dachten idd ook aan baarmoederontsteking. Echo gemaakt en baarmoeder was schoon desondanks bleef ik wel ziek en veel vloeien. Wat ze mij toen verteld hebben is dat je ook een infectie binnen heb kunnen krijgen (bv. door de keizersnede omdat het open geweest is, bijv. een ziekenhuisbacterie) wat gaat ontsteken. Een baarmoederontsteking is nooit met 100% zekerheid vast te stellen want dan zouden ze je opnieuw moeten openmaken. Dit hebben ze toen tegen mij gezegd. Wat het dus bij mij geweest is, ik weet het niet, in het dossier van de huisarts staat een combi van blaas en borstontsteking (dat klopte ook allebei) in het dossier van de gyn staat ook er bij verdenking op baarmoederontsteking. Ik heb ook ong. 6 weken gevloeid, dit is inderdaad lang. De HA heeft toen nog een keer gekeken maar geen aanwijzingen gevonden. Hopelijk valt het mee bij je en stopt het vloeien binnenkort of gaat het over in je 1e menstruatie, dat kan ook!

3. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een gewone bevalling gehad maar ik heb ook 6 weken flink gevloeid en nog een week of twee erna af en toe. Bij mij was verder ook alles goed. Wie weet komt het dus gewoon weer goed. (Ik was toen ook wel even in paniek hoor toen ik de 6 weken naderde)

4. xprincessx

xprincessx Bekend lid

17 aug 2014
    674
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het echt want vindt zo niet fijn lek ook regelmatig Door ook

5. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Vervelend! Ik heb 9 weken gevloeid. Ze konden ook niets vinden.. En de gyn vond het niet zo schokkend. Moest het maar gewoon afwachten helaas.

Hoop voor je dat het snel ophoudt!

Deel Deze Pagina