Hallo dames, Vorige week had ik al een topic geopend over of het nu raak zou zijn of niet. Het volgende is dit weekend gebeurd........ Zaterdagavond kwam ik er achter dat ik ongeveer drie druppeltjes bloed had in mijn onderbroek, maar m'n ongesteldheid blijft weg. Ik had m'n man overgehaald om eerder te testen (had ik maar gewacht en naar hem geluisterd ) en dat hadden we dus gisterochtend gedaan, maar het wees negatief uit. Ik was helemaal verbaast en ik vertrouw die test niet. Dus vanmorgen heb ik de huisarts gebeld en als ik volgende week nog steeds niet ongesteld ben, dan mag ik langs komen voor een test. Ze vroeg ook aan me of ik last had van pijn in mijn buik. Ik voel idd af en toe pijn in mijn buik, alsof het helemaal is opgezet. Ik geloof nog steeds dat ik zwanger ben........, maar nu moet ik ietsjes langer wachten.... Duimen jullie voor me?
Hoi Kaatje Jeee kl*te zeg, nu ben je nog niet wijzer! Maar maak je nou niet te druk he kan nog alle kanten op.... Ik duim ook nog voor je een hele dikke knuffel van mij jessica
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Als je ergens op moet wachten dan kan het zo lang duren he? Er zit niets anders op........
Suc6 meid, ik duim met iedereen mee voor je Toch blijft het vreemd als je zoveel dagen overtijd bent en nog steeds geen posi test hebt....vreemd vreemd...en behoorlijk irritant xxx Sabine
Hoi Kaatje, ik duim ook heel hard voor je, ik weet hoe je je voelt. Het w8en is echt het ergste. Ik hoop echt dat je goed bericht krijgt volgende week. Gr. Daph