Mn zusje trouwt volgend jaar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jelske1978, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat zou jij doen??

1. Gewoon klussen, wie dan leeft, die dan zorgt...

2. Een maand overslaan en het risico niet lopen...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Hoi allemaal....

wil even peilen hoe jullie hierover denken: Volgend jaar in september trouwt mijn zusje. Ik zit nu in de tweede ronde, verwacht zelf nog niet zwanger te zijn, maar denk dus wel na over de volgende ronde.... Stel dat het dan raak zou zijn, zou het een september kindje zijn.... En dat is natuurlijk niet zo handig....

Wat zouden jij doen?

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het komt wanneer het komt..

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja dat had ik nu met sinterklaas ook... maar ik had inderdaad geen zin om te wachten... en tja... dan gebeurd het dus...

Karin

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Kan jou het schelen! Heb je OF een ronde buik OF net een baby.

Gewoon niet druk over maken.

5. Kan ik mee ook voorstellen... stel dat je op 5 december bevalt.... is je kindje altijd jarig met Sinterklaas....
    Aan de ene kant wil ik dolgraag een kleine en hebben wij het er al veel langer over dan dat mijn zusje ineens met het nieuws komt dat ze gaat trouwen....
    Maar aan de andere kant moet ik er niet aan denken dat ik de bruiloft mis.... maar hoe groot is die kans nou? Dan moet ik de volgende maand aantellen en precies op die dag bevallen....

6. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Gewoon doorgaan hoor!

Mijn ouders zijn getrouwd op 10 mei en mijn tante beviel van mijn nicht op 9 mei... zijn mijn ouders gezellig in vol ornaat op kraamvisite geweest!
    Dan heb je pas bijzondere foto's!

7. Bedankt dat jullie zo veel reageren, sterkt me wel in mn gevoel om ook volgende maand de kans ook weer gewoon te grijpen. We zien wel.... misschien is het deze maand al raak, dan heeft ze een leuk bruidskindje....

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hahaha! Jelske, ik heb precies hetzelfde! Hihi wat grappig! Mijn schoonzusje (mijn man zijn zusje) gaat ook in september trouwen!
    Dus ik zit met hetzelfde "probleem"!
    :) :) :)

Wij klussen gewoon hoor, ik denk dat ze het wel zullen begrijpen!
    hihi, ze gaan 21 september trouwen!

9. Nou Marsab, dat is wel heel erg grappig! Mijn zusje trouwt al op 8 september! En nou maar afwachten.... ik verwacht wel dat ik dan zwanger ben, maar ja.... dat vind ik ook geen probleem, zou ik zelfs wel leuk vinden eigenlijk, dat het eerste neefje/nichtje, kleinzoon/kleindochter er dan ook bij is!

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    gewoon door klussen heb ik gestemd!

Natuurlijk is het leuker als je dan niet in je kraambed ligt maar de kans dat je volgende maand al aantelt.... hoe hoog is die en wat als het wel zo is, geen man overboord.

Ik heb afgelopen jaar wel geleerd mijn geluk en dat van mijn man is belangrijker dan wie dan ook om ons heen!
    Dat was een harde leerschool, maar het heeft ons wel inzicht gegeven in de dingen die er echt toe doen!

11. Klopt, maar ben ook gevraagd als getuige, dat maakt het wel weer wat moeilijker,... maar goed de kans is nog steeds zo klein.....

12. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hoi Jelske

Zou gewoon doorgaan met klussen hoor, wie weet is het niet ineens raak.
    En zo ja je hoeft niet op de uitgerekende datum komen, wie weet zit het nog lekker 2 weken langer in je buik ;)

Zo me niet zo druk maken ;)

jesssica

13. Oke, het staat al 30 tegen 1.... ik ga stoppen met daarover na te denken, maar voel me wel zeker prettiger door al jullie reacties!

Thanx! Super zo'n forum....

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    hihi idd, heb ik stiekum ook nog wat aan de tips! ;) Ik ga er ook van uit dat ik dan zwanger ben...nou is toch juist leuk, voor de foto's of zo! :) ;)

15. Inderdaad! Lijkt me superleuk om die dag met n buikje rond te lopen (ook al heb ik die nu ook al wel... ;) )

Groetjes!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    haha, hebben we dan in ieder geval een excuus! :)

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik zou gewoon door blijven klussen. Je wilt toch een kind? Dan moet je niet nog eens gaan proberen om te plannen. Je kiest ervoor, dus maakt niet uit wanneer ie komt.....
    Zo denk ik er over.
    Suc6!

18. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Sorry snap het probleem niet helemaal, het is toch al geweldig als je zwanger raakt, het maakt dan toch niet uit wanneer je uitgeteld bent...

19. Niet meer actief

ik ozu er gewoon voor gaan, wie zegt dat je nu zwnager bent en zo ja dan hebben jullie alletwee een speciale maand :) je zus zal je dat geluk niet misgunnen hoor :)

20. Hoi hoi,

Ik kan begrijpen dat je daar wel over nadenkt, want je wilt natuurlijk ook lekker van de trouwdag van je zusje kunnen genieten.
    Maar toch denk ik dat je daar dubbel van geniet met een dikke buik of misschien met wel net een babytje!

Lekker dubbel op feest! ;) :eek:

Liefs Saskia

Deel Deze Pagina