hallo dames.... Heb net een testje ertegen aan gegooit... en tot mijn verbazing staat er een heel licht streepje....hij is niet even dik als de controle streep maar wel zichtbaar.... sta helemaal te trillen...tis pas onze tweede ronde en had dit dus nooit verwacht.....maar nu zit ik dus... mijn mannetje is aan het werk tot vanavond laat... zal ik heb bellen om het ze zeggen of moet ik tot vanavond wachten.. groetjes en dikke kus
Als eerste dan toch vast een van harte gefeliciteerd van hier! En tja, ik kan je alleen maar zeggen wat IK zou doen... en dat is mijn mannetje bellen denk ik... Maar het is en blijft je eigen keus... Suc 6 en geniet er lekker van he!
Hoi hoi, Ik zou het mijn mannetje zeker vertellen. Denk niet dat ik zou kunnen wachten tot s'avonds. (en ik denk jij ook niet) alvast (voorzichtig) gefeliciteerd! Liefs Saskia
ok ik heb gebelt... en hij was geschokt dat het al ze snel was... maar natuurlijk heel blij... groetjes..
Hihi, ik ook! Maar ja, of je het tot vanavond voor je kan houden is natuurlijk een tweede. Ik denk dat ik in zo'n geval een foto zou maken met mn foon en die mmssen naar hem ofzo... Of wachten en de test onder zijn kussen leggen... of iets anders leuks omheen maken en het hem geven alsie thuiskwam...
GEFELICITEERD ZEG!Super!Wat je nou wel kan doen,is de test inpakken en hem dat geven als hij thuis komt.Dan zie je toch nog wel hoe verrast dat hij zal zijn.Geniet ervan!
ik ook , ik had waarschijnlijk naar de winkel gegaan en zo'n papa boek gekocht (boek voor aanstaande vaders) en dat kado gegeven das juist mega leuk!