Afgelopen zondag begon ik sochtends met bloeden en een paar uur later kwam de kramp die steeds heviger werd. Het is door blijven bloeden dus ik heb een miskraam =[ de verloskundige zei dat het er op lijkt dat mijn lichaam al bezig is het "op te ruimen" en raadde aan het gewoon de natuur zijn gang te laten gaan. Ik was nog niet super ver, ongeveer 5 en halve week, maar ik kan niet vinden wat voor klachten normaal zijn bij een miskraam. Ik verlies eigenlijk veel minder bloed dan waar ik mij op ingesteld had. Ik verlies bloed tijdens het plassen maar kan het verder af met inlegkruisjes. De ene dag verlies ik alleen maar oud bloed, de volgende dag weer helder rood. In de avond voel ik mij een beetje koortsig (heb geen thermometer) en ik heb veel last van duizeligheid. kan iemand mij vertellen of dit normaal is? Alvast bedankt
Nee dit is niet normaal, afspraak maken bij de huisarts of verloskundige en je laten temperaturen. Bij koorts altijd aan de bel trekken! Het bloedverlies kan wel wisselend zijn
Ik zou ook even bellen voor een echo. Je kunt ook inwendig bloeden en dat dit stolsels worden. Die komen er dan nog wel uit maar dan verlies je meer bloed dan je denkt. Dit kan duizeligheid veroorzaken. Wat je echter zeker moet weten is of alles wel goed gaat daar binnen. Als niet alles goed eruit komt kun je echt heel ziek worden.