Erge hoofdpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by saartje27, Oct 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Ben afgelopen donderdag bij de verloskundige geweest, mijn bloeddruk was ineens te hoog. Nu heb ik sinds vrijdag last van hoofdpijn die eigenlijk alleen maar erger word en niet wil zakken met een paracetamol.

Gister de verloskundige gebeld en is langs geweest. Ze heeft mijn bloeddruk opnieuw gecontroleerd en die was gelukkig wel wat gezakt.

Nu heb ik de hele dag echt knallende hoofdpijn, lijkt wel of mijn hoofd elk moment uit elkaar kan spatten.

Is het verstandig om de verloskundige nu weer te bellen of af te wachten tot dinsdag, dan moet ik weer op controle komen?

Gr. Vanessa

2. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Toen je bloeddruk weer wat lager was, had je toen hoofdpijn? Zoniet, dan moet je de verloskundige weer bellen want volgens mij is dan jouw bloeddruk weer gestegen en moet je dat even laten controleren.

3. Juni

Juni Fanatiek lid

Jan 11, 2007
    1,562
    140
    63
    Ik zou snel de verloskundige bellen. Ik wil je niet ongerust maken en het zal vast onschuldig zijn, maar erge hoofdpijn en hoge bloeddruk kunnen wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen.

Hopelijk is de hoofdpijn snel over.

4. jeslin

jeslin Actief lid

Mar 19, 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Ik heb het zelf tijdens mijn eerste zwangerschap gehad en buiten de hoofdpijn moet je ook wel last hebben van meer dingen ik geloof dat je dat hier ook kunt vinden,maar ik zou als het echt ondraaglijk is en je sterretjes gaat zien gewoon bellen je kan beter 10 keer teveel bellen vind ik hoor,gewoon doen.
    groetjes jeslin

5. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    Ik kreeg gistermiddag een sms dat Saartje27 met hoge bloeddruk is opgenomen in het ziekenhuis.

6. Lady C

Lady C Bekend lid

Jan 19, 2007
    516
    1
    18
    Sterkte voor Saartje27!
    Ik hoop dat het gauw weer beter gaat! Goed dat je met de verloskundige gebeld hebt!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    ik wilde net gaan antwoorden dat zo'n vergelijkbare hoofdpijn bij mij geen goed teken was, maar dacht op dat moment nog helemaal niet echt aan foute boel.

Zie dat ze 39 weken is, dus dan hoeft het gelukkig niet lang gerekt te worden.

In ieder geval: Saartje heel veel sterkte!

Share This Page