Ties loopt echt al weken te hoesten! Hij deed dit ook al een paar maanden terug, toen heeft hij ventolin gekregen, want waarschijnlijk kon hij niet tegen pollen in de lucht, en dit ging een tijdje goed. Nu hoest hij weer zo verschrikkelijk... lijkt af en toe of hij stikt! 3 weken geleden bij HA geweest, die hoorde slijm in zijn longen, en gaf hem antibiotica tegen longontsteking. Na een week was de kuur voorbij, en zo ook de klachten terug. Weer elk kwartier wakker 's nachts, huilen huilen hoesten....... Weer naar HA, dit keer kreeg hij flixotide, een ontstekingsremmer die ik samen met de ventolin moet geven. Dit krijgt hij nu ook ruim een week, maar er is geen verbetering! Zowel hij als ik ook worden het nu zat! Vind het zo zielig, door het hoesten zit zijn hele gezicht steeds helemaal bedekt in het slijm als hij in bed ligt, nog steeds zo vaak wakker en maar huilen en hoesten. Wat zal ik doen?
ik zou de huisartsenpost bellen of je langs kan komen. en in ieder geval een doorverwijzing naar de kinderarts. je kunt maar beter zeker weten waar hij allergisch voor is. sterkte voor jou en je knulletje.