Onze kleine meid, nu 8 weken heeft sinds een aantal dagen wat belletjes bij de mond. Ook stopt ze regelmatig haar knuistje in haar mond. Is daar een reden voor dat ze belletjes spuug bij haar mond heeft?
nee heeft niet echt een rede. yuri deed dit ook heel veel en op een gegeven moment ging hij zelfs spelen met die belletjes. hun handjes of knuisjes in de mond doen tja dat doet yuri ook nog steeds, ik denk dat dat een manier is om voor hun bewust te worden van hun handjes. want yuri is nu ook veel meer zijn handjes bewust gaan gebruiken. nu worden de handjes veel al afgewisselt met speeltjes die in zijn mond verdwijnen.
Onze meid doet dit ook... Ik hoop alleen niet dat ze doordat ze haar vuistjes steeds in haar mondje doet dat ze gaat duimen! Ik heb liever dat ze haar speentje blijft gebruiken...
Oke, ik ben blij te horen dat dit niet bijzonder is.Ik was even ongerust dat dit een bijzondere reden had. Onze Inez neemt jammer genoeg geen speen, die spuugt ze net zo hard weer uit. Net als dat ze geen flesje wil drinken, maar dat is wel een probleem aangezien ik wel weer ga werken en ze dus dan wel uit een flesje moet drinken....