Nou dames , de titel zegt het al. ik ben bijna 12 weken geleden bevallen en sindsdien niet ongesteld geworden, ik geef 2 keren in 24uur borstvoeding. ik zou toch nu ongesteld moeten worden? Heeft er iemand tips met thee om menstruatie op te wekken?? of andere tips, behalve naar de huisarts gaan Groetjes Sha
Zolang je bv geeft kan je menstruatie uitblijven... maar dat is geen 100% anticonceptie. Dus er zou eventueel ook een mogelijkheid zijn dat je zwanger bent (als je in ieder geval seks hebt gehad natuurlijk)
Met borstvoeding kan je menstruatie heel lang uitblijven, hier zelfs 14 maanden, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Is toch niets vreemds aan? Wil je weer graag ongesteld zijn? Ik denk dta je gewoon de natuur haar gang moet laten gaan.
Ik heb tot ruim 6 maanden bv gegeven en ben nu ook nog steeds niet ongesteld. Vind het wel lekker, maar snap de onzekerheid ook wel. Je kan er zelf niks aan doen, gewoon afwachten...
Wil je ongesteld worden dan? Pfff...ik ben blij dat het hier nog steeds niet op gang is gekomen. Hopelijk blijft dat nog even zo!
Heeft hier de tweede keer bijna 19 maanden geduurd (met borstvoeding)! Vond ik niet erg hoor, maar wel lastig als je snel weer een kinderwens hebt.
Hoi hoi , ja ik wil wel ongesteld worden want dit maakt mij erg onzeker , Wij hebben ook weer een kinderwens. En ben bang dat als ik niet ongesteld ga worden ook mijn baarmoeder niet zichzelf schoonmaakt voor de volgende cyclus en dus ook niet in staat is om zwanger te worden. Dat is mijn grootste angst namelijk . Maar ik lees dus dat het wel maanden kan duren, neemt wel iets van mijn onzekerheid af maar niet helemaal
Dat je niet ongesteld wordt, betekent niet dat je niet zwanger kunt worden he. Dus als je een kinderwens hebt, zou ik er gewoon voor gaan. Ik ken genoeg dames die door bv niet ongesteld werden, maar wel zwanger werden