Bij mij is er na 2 jaar -altijd 5 kilo blijven plakken. Dus qua broeken kon uiteindelijk bijna alles weg. Vrij snel heb ik in elk geval 1 nieuwe spijkerbroek gekocht. Gewoon om weer in gewone kleding te kunnen. Die broek zat héérlijk . Al was het even een stap om een maat groter te gaan. Het heeft wel lang geduurd voor ik de oude broeken weg deed (9 maanden ofzo) - dus voor ik toegaf dat ik die maat zou houden. Ik zat voorheen op 40-42 en nade bevalling op 42-44 . Qua broeken meer 44 dan 42.....
Ik heb nog lang zwangerschapsbroeken gedragen, weet niet precies hoe lang eerlijk gezegd. Op een gegeven moment paste ik 1 normale broek en daar woonde ik in omdat ik die positiekleding SPUUGzat was. Achteraf zou ik het nu anders doen: gewoon een maatje groter kopen, 2 broeken ofzo. Je voelt je daar dan toch prettiger in. Dan maar een grotere maten winkel, aan de buitenkant is het matenlabeltje niet te zien en je voelt je altijd beter in goed passende kleren. Ik was na 3 maanden weer op gewicht, was 21 kilo aangekomen. Overigens blijft mijn buik raar, dat zal misschien nog wel even duren. oh, en ik ken weinig mensen die meteen weer strakke spijkerbroeken aan kunnen hoor!
Ik ben op zaterdag bevallen en kon op donderdag mijn broeken van voor de zwangerschap weer aan. Ik was in de zwangerschap 3 kilo aangekomen en direct na de bevalling was ik er 4 kwijt.
Ik ben ook een van de gelukkigen. Ik was 10kilo aangekomen en de dag na de bevalling was ik er al 7 kwijt. Een week later op de weegschaal gaan staan en zat toen alweer op mijn oude gewicht, na 2 weken lichter als voor mijn zwangerschap. Mijn buik is wel nog niet zo mooi als ervoor, is nu 5 weken geleden.
Wat ik zo vervelend vind is dat de zwangerschapskleding lubbert en de gewone broeken nog niet over de dikke buik kunnen. Ik loop nu dus in lubberende broeken.
ik zit na 16 weken nog in mijn positiejeans, maar dat zijn mooie broeken, dus maakt mij niet uit! ben vorige week begonnen met cambridge dieet, moest nog 11kg. kwijt om naar mijn pre zwangerschapsgewicht te gaan, en daarnaast nog 10! dus over een kilo of 5 (ben inmiddels al 4kg. lichter) hoop ik mijn prezwangerschapsbroeken weer te passen, heb het gister al ff geprobeerd en de meeste krijg ik wel omhoog, alleen nog niet dicht... Maar hoelang je in positiekleding loopt ligt aan jezelf, ik gebruik alleen nog de jeans, en die vink wel mooi, niemand die het ziet!
Hier kon ik mn broeken ook niet gelijk aan. ik denk na 6 weken weer. Was 18 kg aangekomen en ben nu 2 kg lichter dan voor de zwangerschap. Kleren passen ook allemaal weer. Maar wil nog wel een kg of 5-7 kwijt.