ben 5 weken geleden voor het eerst weer ongesteld geworden, nu zit er dus 5 weken tussen, kan vrijwel niet zwanger zijn,want we hebben het veilig gedaan.... maar wordt er toch een beetje onrustig van.... waren jullie in het begin ook onregelmatig ongesteld??
Bij de oudste werd ik na 6 maanden weer ongesteld (gaf bv), daarna 3 maanden niet en vanaf toen weer min of meer regelmatig. Mijn cyclus was al nooit zo denderend, en toen was het ongeveer tussen 30-35 dagen gemiddeld, met uitschieters naar 25-40 dagen. Na de jongste werd ik na 10 maanden weer ongesteld, daarna 8 weken later en vanaf toen ongeveer om de 35 dagen. Nu ben ik weer aan de pil, dus gewoon normale cyclus.
Hier 2 keer ongi geweest. Zat 24 dagen tussen. Normaal was altijd 26 dagen. alleen nu zit ik op dag 29 en nog geen ongi. Zwanger zijn lijkt me onwaarschijnlijk want zijn via ICSI zwanger geworden. Dus het zal wel al niet zo regelmatig zijn.
Voor mijn eerste zwangerschap was ik altijd op de klok nauw keurig ongesteld. Na me twee kinderen is dat nooit meer gebeurt. Elke keer anders. Maar ben nooit langer dan een (week) overtijd geweest. M.n menstruaties waren bv. 28 dagen 32 dagen en dan weer bv 27 dagen. Toen ik wel een week overtijd was dacht ik, Komt van zelf wel stond er niet eens bij stil pas na twee weken had ik zo iets van he waar blijft het nu. En zie banner kindje nummer twee was onderweg. Maar bv nu. Mijn mensturatie.s zijn ook nu niet regelmatig. Achja Succes verder ermee.
pnirmal, Dat ik zwanger ben is onwaarschijnlijk. maar niet onmogelijk. maar nu wel krampjes dus ik denk dat de ongi er aan komt.
Voor m'n eerste zwangerschap: zéér regelmatig (27-28 dagen). Na de eerste zwangerschap: eerste ongi na 13 weken, tweede keer na nog eens 6 weken, daarna steeds rond de 28-30 dagen, maar zo regelmatig als ervoor was ik niet meer (kortste: 26 dagen; langste: 35 dagen). Nu na de tweede heb ik net m'n eerste menstruatie gehad. We zien wel wanneer het weer komt. Niet ongebruikelijk dus, dat je wat onregelmatig wordt. En anders kun je altijd even een testje doen... (enne... ik lees het hier vaker, dat vrouwen hun eerste via de MMM krijgen, maar daarna heel snel spontaan zwanger worden. niets is onmogelijk)
Hier net zo regelmatig als daarvoor.. Ergens tussen de 30 en 45 dagen De eerste paar keer wel meer variatie, en pas na een half jaar meer richting de 30-31 die ik meestal had.
De eerste keer dat ik weer ongi werd na mijn bevalling was met 8 weken. Ben het daarna elke keer weer opnieuw tussen de 28 en 31 dagen geworden. Behalve vorige maand. Toen zat ik op 35 dagen. Omdat manlief en ik een ongelukje hadden gehad begonnen mijn radertjes meteen te draaien. Het zal toch niet (ging er door mijn hoofd). Ik wil ontzettend graag een 2e kindje. Maar nu nog even niet. De kleine man is nog zo klein (hoewel ik hem alweer enorm vind hihi) Na de bevalling is je lichaam de eerste 9 maanden nog herstellende. Hierbij kan het dus voorkomen dat je het erg onregelmatig bent. Maar hou het bij hoeveel dagen er tussen zit, je zal waarschijnlijk zien dat het steeds regelmatiger gaat worden. Wordt dit het niet, dan kan je er over nadenken om 2 of 3 maanden de pil te slikken, heel vaak zie je dan dat het hierna weer een stuk regelmatiger wordt. Soms heeft het lichaam het nodig om gestuurd te worden. Komt vast goed meid!
Hier na ruim 10md weer ongi geworden en daarna zaten er 40 dagen tussen en de keer daarna 25 dus kan best zijn dat het eerst ongerelmatig is, je lichaam moet ook weer op gang komen natuurlijk.
Volgens mij is het vrij normaal dat het eerst onregelmatig is. Als je nog borstvoeding geeft kan de menstruatie eerst ook heel onregelmatig zijn.