Tijdens mijn zwangerschap verscheen er zo'n bruine zwangerschapsstreep op mijn buik. Nu ben ik inmiddels 2 maanden geleden bevallen, maar die streep is nog steeds opvallend aanwezig. Wie kan mij vertellen wanneer hij weer vervaagt? Met een dikke buik vond ik het nog wel grappig staan, maar nu is het geen potje... Zeker in combinatie met die striae en een flubberig buikje
duurt nog wel even hoor die streep, die kan er zelfs wel een jaar blijven zitten! Onze kleine is nu bijna een half jaar en ik heb nu pas de indruk dat de streep langzaamaan verdwijnt. Dus je zult helaas nog even geduld moeten hebben
Toevallig vorige week nog gelezen: de streep vervaagt na ongeveer 9 tot 12 maand. Jammergenoeg heb ik het zelf alledrie keren nooit gehad. Leek me wel zo cool, zo'n streep!
Heej allemaal, Ik ben 4 en halve maand geleden bevallen en had ook een enorme streep op mijn buik staan. Hij is inmiddels nog lang niet weg maar wel een stuk kleiner en vager geworden. Ook is het in mijn navel helemaal zwart geweest, zag er erg vreemd uit maar kreeg het er niet uit of af. Ook dit word nu minder dus had ook met de straap te maken. Ik hoorde dat hij bij sommige nooit helemaal verdwijnt en dat hij soms na de bevalling al weg is.
Die van mij zit er ook nog. inderdaad wat minder nu...... trouwens ook nog haartjes die ik cadeau heb gekregen, wanneer gaan die weg? als dat ook zo lang duurt ga ik ze harsen!
Ik had ook een streepje, geen hele donkere maar toch zichtbaar omdat ik een hele lichte huid heb maar hij is nu eigenlijk niet meer te zien, zo een half jaar na de bevalling. Ging dat ook maar zo snel voor dat overtollige vet en die striae!
Ik heb ook nog m'n zwangerschapsstreep En ik ben er trots op ! Dan heb ik ten minste nog "iets" van m'n zwangerschap -X-
Hihihi... Ja, dat is de 'mindere' kant van zwangerschap, ik heb er een paar maar gelukkig, er valt mee te leven ! -X-
Niet om jullie te ontmoedigen ofzo, hoor... Maar mijn zwangerschapsstreep is nog steeds te zien... En Jelle is 13 en een hlave maand... Ik vind het wel wat hebben, eigenlijk... Een leuk aandenken aan de zwangerschap! (Ik ben een van de gelukkigen die er geen flubbertje vet of striae aan overgehouden heeft)
Ja, mijn buik ziet er gelukkig ook redelijk goed uit.. 't Is een beetje 'slapjes' maar daar kan wat aan gedaan worden! En hier en daar wat kleine striempjes... Maar 't valt reuze mee eigenlijk, als je ziet watvoor MEGABUIK ik had haha ! -X-
Oh die haartjes! Die heb ik ook gekregen op mijn buik! Ze zitten er nog steeds. In het begin van zwangerschap schaamde ik me ervoor dat ik van die donkere haartjes op mijn buik had, maar ik hoorde al snel dat dat bij meer vrouwen voorkwam en nam het maar voor lief. Van mij mogen ze nu eindelijk wel eens weg gaan. De zwangerschapstreep zit er ook nog en mijn navel is nog erg donker. Al met al vind ik mijn buik helemaal niets. Striae heb ik gelukkig niet gekregen.
Wendy is nu 13 en een halve maand en ook bij mij zie je de streep nog heel lichtjes. Ik stoor me er niet aan en heb het meestal niet eens in de gaten.
Ik heb die haartjes weggehaald met een pincet, wat verschrikkelijk zeg....streep is ook nog te zien, ben benieuwd hoe lang ik die nog hou...hihi
De streep had ik ook heel erg duidelijk en nu is ie zo goed als weg bij mij heeft het zo'n beetje een jaar geduurt.