Baby bijna 1 en altijd vroeg wakker. Verandert dat nog?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Luvv, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Onze dochter is altijd al tegen half 7 wakker. Op zich niet extreem
    vroeg maar ze heeft ook een periode tot half 8 geslapen en dat beviel papa en mama toch beter ;)
    Wie had ook een kindje dat altijd vroeg wakker was? En is dat op een gegeven moment veranderd of is het altijd zo gebleven?

2. angel81

angel81 Bekend lid

10 apr 2007
    920
    0
    0
    Tja, hier verandert ze nog steeds van tijd tot tijd. Zo sliep ze hele maanden tot 8/9 uur en nu gaat ze naar psz en wordt ze tussen 7/8 wakker. Het ligt aan de slaapjes, hoe laat ze naar bed gaan, of ze nog slapen tussen de middag....Net welk ritme ze heeft.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    mijn neefje van zeven is nog steeds iedere dag om vijf uur wakker

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ons zoontje is bijna 2 en is altijd heel wisselend wakker s'ochtends. Gelukkig de laatste paar weken tussen 7 en 8 uur, maar wij hebben ook zo vaak om 6 uur of half 7 beneden gezeten. Ik denk dat het per kind verschillend is.

5. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Hier is dat in ieder geval niet veranderd. Oudste dochter is altijd rond 6.30 uur wakker. En onze jongste is ook geen uitslaper, helaas.

6. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Hier een tijdje (zo rond de een jaar) rond 7 uur wakker en nu hebben we weer een periode dat meneer rond 8 uur wakker wordt. We doen het maar met het ritme zoals hij aangeeft. Zo naar de zomer toe vind ik het ook niet erg om wat eerder wakker te worden persoonlijk.

7. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hier is de kleine man altijd tussen 5 uur en half 7 wakker... En de jongens van mijn man hebben dit ook zo volgehouden tot ze een jaar of 6waren..

8. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Meestal wisselt het een beetje maar over het algemeen wordt ze rond 7.00 wakker.

soms is ze een aantal dagen om half 8 wakker, en dan ineens weer een aantal dagen om 6-6.30 hier pakken we haar eigenlijk nooit voor 7.00 uit bedje, 7.00 vinden we een fijne tijd (liever later... maar oke)
    als ze rond een uur of 6 wakker wordt dan valt ze ook weer in slaap, of er moet iets aan de hand zijn, dan zijn we er natuurlijk meteen.

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn zoontje is 16 maanden en is elke dag uiterlijk om 6 uur wakker :( Zo rond zijn eerste verjaardag werd het een paar weken iets later (8 uur ong. gemiddeld), maar dat was heel snel weer over, helaas. Het went wel, maar leuk wordt het nooit.
    Wij spreken wel af en toe samen af dat we een weekend om-en-om doen, dus zaterdag ik er vroeg uit, zondag man er vroeg uit (of andersom), zodat we af en toe toch ook nog wel een beetje uit kunnen slapen, maar meestal draait het er toch op uit dat we de kleine man uit bed halen en bij ons in bed nog even afleiden met de tv, hahaha!

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.817
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier elke dag rond half 7 ook... Eigenlijk al heel lang. Ergens heeft ze ooit een weekje tot half 8 geslapen (héérlijk!) - maar eigenlijk is dat een grote uitzondering.
    Hopelijk kunnen we het straks als de klok verzet wordt - een tijdje vasthouden op half 8 . Maar ik ben bang dat ze toch wakker wordt van papa, wiens wekker om 6.20 uur afgaat (die hoort ze niet, maar wel zijn -hele zachte- gerommel denk ik) .

11. Yukl

Yukl Niet meer actief

Onze zoon van ruim 2 jaar is ook nog steeds net zo vroeg wakker als een jaar geleden, helaas... Gaat denk ik de komende jaren nog niet over.

12. Col82

Col82 Actief lid

22 aug 2008
    198
    0
    0
    Amersfoort
    Bij ons hetzelfde als bij MvS, alleen iets andere tijden. Altijd tussen 5.30 en 6.00 uur wakker, rond zijn 1e verjaardag is het een week of 3 zo half 7, kwart voor 7 geweest. Nu al weer een hele tijd 5.30/6.00 uur.

13. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven

mijn oudste heeft altijd tot half 9 geslapen tot vorig jaar Januari,toen stond ze ineens om 7.00 voor me.Maar dat maakte niet uit,want 4 maanden erna ging ze toch naar school en dan moet je ook om 7.00 eruit

Deel Deze Pagina