Nog te weinig Hcg?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door viool, 13 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. viool

viool Lid

5 mrt 2008
    71
    0
    0
    Misschien ben ik er te veel mee bezig.......
    Misschien is het meer hoop dan waarheid,......

Ik ben nu een week overtijd en volgens de testen niet zwanger, toch zegt mijn gevoel anders!
    Ik lees hier wel vaker dat sommige vrouwen pas later positief testen, wie van jullie had dit ook?
    En na hoeveel dagen overtijd kun je naar de HA om een evt. bloedtest te laten doen? Ik wil wel dat hij me serieus neemt! :(

Alvast bedankt....

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hoi Viool...

Ikzelf zit nog aan de pil, maar dacht dat ik ook zwanger was (geheel ongepland natuurlijk) Vandaag heb ik een laatste test ertegenaan gegooid (dag 4 van de stopweek) en echt wel dik negatief. Geen vaag streepje te zien :)

Terwijl ik ook overtuigd was zwanger te zijn... Je kent het...
    En ook de gedachte: waarschijnlijk nog een te laag HCG gehalte.

Maar na vandaag heb ik die gedachte gewoon laten varen. Na de 5de negatieve test wil ik mezelf niet langer in onzekerheid laten leven.

En is het ondanks de vreemde symptonen: Niet zwanger!

Heb vandaag trouwens ook weer mijn bloeding gekregen.

Dus ja, je lichaam kan zulke gemene spelletjes spelen, sta er nog van te kijken!

3. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Als je al een week overtijd bent kun je volgens mij al wel naar de dokter hoor.
    Een bloedtest is nauwkeuriger dan een urinetest dus die zou eerder positief aan moeten geven (als je zwanger bent)
    Succes in ieder geval! Ik hoop het voor je!

4. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    ja je kunt nu al wel naar de ha voor een bloedtest.
    en het zou belachelijk zijn als je niet serieus genomen zal worden....dat wordt je vast wel.

en ja, je lichaam kan je voor de gek houden.....maar vrouwen voelen vaak ook wel of ze zwanger zijn of niet.
    dus welke van de 2 op jou van toepassing is.....maak toch een afspraak!

dan weet je meteen of het wel of niet zo is.
    in je bloed kunnen ze het wel zien.

mejon

5. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

hoi!

ik heb precies het zelfe ben al 17 dagen overtijd(?) en nog steeds geven de zw testen negatief aan! ben vandaag naar de ha geweest en die heeft bloed gepriktmaar krijg wel pas over 1 week de uitslag volgende week vrijdag dus pas... ik voel me gewoon ook zo anders dan normaal....het vreet echt aan je he!? kan gewoon nergens anders meer aan denken! wil het gewoon te graag... naja hoop voor jou ook een positieve test! ....

6. viool

viool Lid

5 mrt 2008
    71
    0
    0
    thanx allen,

Ik heb me voorgenomen om het weekend nog even af te wachten en als er maandagmorgen nog niets is maak ik direct een afspraak!

To be continud....

Deel Deze Pagina