al een week ongi pijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bliek, 4 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi sorry hoor, maar word er erg nerveus van.

Heb al een week ongi pijn, terwijl ik pas over anderhalver week (ongeveer moet worden) Vanmorgen ook misselijk en gespuug. Het lijkt weg te trekken en dan komt t weer terug (de ongipijn) nog anderen die dit hebben?

Liefs

2. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ja hier hetzelfde probleem, geen week nog maar wel 6dagen. Idere keer denk ik als ik naar de wc moet,daar zul je t hebben maar tot nu toe niks. Heb ook erg gevoeligge borsten. Maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Heb 24 febr mn eisprong gehad.

3. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    wanneer zou je ongi moeten worden dan? al bijna dan toch? Spannend hoor.... Ik heb het echt vanaf het begin van mn vruchtbare periode, maar normaal heb ik het maar 3 dagen en nu al een week.... Wat kan wachten lang duren zeg... pffff

4. Herma

Herma Bekend lid

15 sep 2007
    846
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Nijmegen
    Ik verwacht mn ongi tussen dond en zondag. Is beetje onregelmatig. Ik heb trouwens geen last van misselijkheid. Heb gister een test gedaan van sensitest.die kun je al 4 dagen voor nod doen.Negatief natuurlijk,maar ja kon weer eens niet wachten.Ik moet die dingen ook niet op voorrad hebben liggen thuis.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik heb het eigenlijk ook regelmatig
    Je kan er niks over zeggen
    met mn beide zwangerschappen ook last van gehad
    Maar ook al sik niet zwanger was

6. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Gek he dat dat dan zo kan?

@herma: Ik heb ze ook al op voorraad liggen:D maar probeer nog even geduldig te zijn. Dan maar heel hard duimen he?!

7. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik heb hier nu ook al een week ongipijn...

Ik heb donderdag mn NOD..

Ik ben overigens ook duizelig met momenten en heb jeuk aan mijn benen...

Maar goed.. ik weet dat het alle kanten op kan gaan...

8. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik heb het ook! al ander halve week ongi pijn en ook lage rugpijn. en verlies ook heel veele afscheidng lijk wel of ik steeds in me broek plas :(
    10 maart is mijn nod vind het zo spannned

9. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Dat had ik vandaag ook trouwens, alsof ik mn broek geplast had en het ruikt heel sterk, hele rare geur (net van na de daad ofzo :oops: :oops: :oops: :oops:)

maar succes allemaal en thumps up! :D

10. mama2801

mama2801 Niet meer actief

ik vind het dus een beetje zoetig ruiken? zo raar en ik heb ook droge branderige ogen :(

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi!
    Nou Herma, ik zit in hetzelfde schuitje! Moet ook tussen do en zo ongi worden, had ook de 24e feb mijn eisprong, toevallig, hihi! Spannend allemaal. Heb al paar daagjes last van krampjes in mijn buik (ongikrampjes), maar mijn borsten zijn gevoeliger als anders, kan niet goed slapen s nachts, veel plassen enzo ... t voelt gek. Maar kan net zo goed van mijn ongi komen, wacht het maar af, maar word er wel gek van ...
    succes allemaal!

12. kikka

kikka Actief lid

9 mrt 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    ik heb ook al ruim 1 week ongiepijn.
    Ik ben wel pas 3weekjes gestopt met de pil.
    De 27 ste kreeg ik opeens heel veel pijn in m'n onderbuik en sindsdien heb ik steekjes net alsof m'n menstruatie komt. Heb wit/geel/beige verlies en dit ruikt ook... Ook heb ik geregeld hoofdpijn,opgezette buik en moe... zou dit bij het ontpillen horen?

13. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Ik heb bijna elke maand wel ongi pijn vanaf mijn ei tot aan ongi. Nog maar twee keer voorgekomen dat ik geen krampen had tussendoor.

Veel succes ;)

14. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    hallo,

ik had een week voor nod ook ongipijn, heb zelfs maar een tampon ingedaan omdat ik dacht dat het echt elk moment los kon barsten!
    er gebeurde echter niets........maar het zeurderige gevoel bleef...
    1 of 2 dagen voor nod was ik wel eens duizelig, toen toch maar 2 dagen na nod getest en zie banner!

succes meiden, hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben!

(ik weet alles van geduld,......bij ons heeft het na een mk nog eens 13 maanden geduurd...)

15. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Pff mutsie, geniet er nu dan maar extra van....

De ergste ongipijn was bij mij een beetje weggeebt, maar sinds vandaag is het weer in vol ornaat terug:( En niet zo zuinig nu.... Echt super last van mn rug en lichtjes buikpijn, heel vreemd.... En geen afscheiding, dat vind ik nog het gekste.. normaal is er dan wel wat zeg maar... Maar ja nog ff geduld dus...

Succes allemaal en duimduimduimduim!

16. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    spannend! ik heb nu al 3 dagen ongipijn en mijn nod is waarschijnlijk zondag. Normaal heb ik het pas op de dag dat ik ook echt ongi word.
    Had vrijdag, zat, en zondag ook wat oud bloed maar sinds maandag weer minder. Ik probeer mezelf maar wijs te maken dat dit de voorbode is van een ongi maar het is toch weer spannend!
    succes meiden!

17. Girl81

Girl81 Lid

28 nov 2007
    61
    0
    0
    Den Haag
    Spannend allemaal hoor! Ik heb a.s. zondag mijn NOD. Heb ook afgelopen week ontzettend last gehad van misselijkheid, ongi-pijn, opkomend zuur, witte afscheiding en ook grotere tepels met een paar witte bultjes erop. Weet niet of dat laatste er iets mee te maken kan hebben, maar goed je wil alles nu er op laten wijzen dat het er iets mee te maken heeft....

Heb vanmorgen een test gedaan....(stom, stom), kon natuurlijk weer niet wachten tot zondag, maar hier was nog niets op te zien. Dan toch maar wachten....het zal wel een teleurstelling zijn als er dan ook weer niets te zien is! Zit nu in ronde 1, maar toch ben je er al zo ontzettend mee bezig!

Succes allemaal!

18. bliek

bliek Actief lid

5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi allemaal, ik mag ook zondag testen, maar ik heb mezelf beloofd dat ik wacht tot maandag of dinsdag.
    Ben net ontzettend misslijk naar huis gegaan. Heb echt het gevoel dat ik moet spugen, maar er komt niets. Verder nog steeds ongi pijn, ene keer meer dan andere keer en witte vloei (maar dan wel glimmend)

Ik hoop dat t wat betekend. we zullen zien!

19. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ik duim voor ons meiden. Ik heb nog steeds ongi-pijn maar alleen als ik een tijdje gezeten heb en dan ga staan. Soms is de kramp echt heftig. Het oud bloedverlies is nu over dus ik hoop dat dat zo blijft en dat het met een innesteling te maken had. Verder heb ik eigenlijk geen symptomen. Ik pin me dus maar nergens op vast. (ahum...)
    Heb trouwens wel een beetje gevoelige (.)(.)
    succes, en laat het ons weten he!

20. Girl81

Girl81 Lid

28 nov 2007
    61
    0
    0
    Den Haag
    Helaas heb ik gisteren een "miskraam" gehad. Had alle symptonen die er eigenlijk wel op wezen dat ik zwanger was. Maar heb gister ineens veel bloed verloren. Dacht eerst dat het misschien een vervroegde ongesteldheid was, maar dit leek me al sterk want ik ben het altijd heel precies, kan er de klok op gelijk zetten. Het voelde ook anders dan normaal. Ander bloed ook dan met ongesteldheid. Heb het aan een vriendin van mij gevraagd die al 2 kindjes heeft en zij zei gelijk, dan heb je hoogst waarschijnlijk een hele vroege miskraam gehad.

Jammer, maar we gaan vrolijk verder naar de volgende ronde!
    Hoop voor jullie dat het beter afloopt!
    xx

Deel Deze Pagina