Meerdere testen gedaan.blijven vage streepje Linker is van vanmorgen rechter van donderdag Nu een week overtijd ben ik zwanger??
Misschien was je eisprong later dan je dacht? Dan zou die week overtijd en nu positieve testen dat verklaren, maar het ziet er goed uit hoor. Ik zou nu niet elke dag meer testen, geeft zoveel onzekerheid.. Of een cb digital en daarna niet meer, afwachten tot de echo. Gefeliciteerd!
ik durf het niet te zeggen ik denk wel dat je zwanger bent... ,aar dan hadden je testen wel wat oplopender moeten zijn ... doe eens een cb digitaal
Tnx voor de reacties... ja ik ga denk ik zo'n cb digitaal halen morgen. Wel eng...om die test te doen. Nu is t nog 50/50
Je bent gewoon zwanger, of het goed zal gaan valt met testen niet te zeggen. Voor je eigen gevoel nog een CB en dan gewoon wachten tot de echo. Probeer te genieten!
Jaaaa hartstikke zwanger !!!! Idd CB digital doen, die zijn super gevoelig en geven de ultieme duidelijkheid, geen getuur meer naar een evt. streepje !!! Maar ik feliciteer je wel hoor !!!! GEFELICITEERD !!!!
Streepje wordt ook wel donkerder, toch? Ik zeg gewoon gefeliciteerd! Vertrouwen hebben in je lichaam en je kleine wondertje, hopelijk kun je gewoon lekker genieten.
Tnx jullie geven me weer een beetje hoop. Morgen een cb doen hopelijk geeft die me een goed gevoel. Mijn man zegt ook "je bent gewoon zwanger". DUIMDUIMDUIMDUIM
Je bent duidelijk zwanger. Voor een week overtijd vind ik m idd wel wat licht al is dat bij iedereen anders. Aan de andere kant is die van vandaag wel een stuk donkerder dan je 1e test. Denk ook niet dat t veel zin heeft om een digitale te doen. Die zal zwanger zeggen, maar garandeert nog niet of t wel of niet goed zit. Ik duim voor je.
zo te zien loopt je zwangerschapshormoon gewoon wat trager omhoog. als je de uiterst linkse vergelijkt met de uiterst rechtse, is het verschil wel goed te zien he succes en alvast proficiat
Julie geven me allemaal weer een beetje moed!! Helaas moet er gewerkt worden vandaag, dus nog geduld hebben om de cb digi te halen. Ik ben gewoon misselijk (van de spanning) ik hou jullie op de hoogte!!