Je kent het wel. Dat de weken na je eitje echt voorbij kruipen... Je het liefst echt twee weken een winterslaap wil houden. Bij elk pijntje wat je hebt denkt: zou het zo zijn? terwijl je stiekum wel weet dat je eitje nog niet eens ingenesteld kan zijn en je dus nog echt niets kan voelen Wie moet ook nog zoo lang wachten totdat je eindelijk officieel een streepje zou kunnen krijgen op je test en het eeecht nooit uit gaat houden tot je NOD? Kom hier dan gezellig bij me op het wachtbankje zitten, dan kletsen we er samen over
Ja hoor, ik doe met je mee. Heb vandaag als het goed is mijn eisprong gehad, en flink geklust afgelopen dagen (en vanmiddag hihi) dus nu geduld opbrengen.... Ik let ook op ieder signaal van mijn lichaam & koppel alles aan het misschien wel zwanger zijn... Maar goed dat is natuurlijk ook het doel, dus gaan we ook vanuit natuurlijk. Alleen nooit wetend wanneer het echt lukt.. Pff lastig he? Het lastige is dat ik ook niet voor mij NOD kan gaan testen, zelfs na mijn NOD niet meteen. Bij mijn eerste duurde het even voordat het zichtbaar was op een test, terwijl ik toch echt zwanger was! Nou succes met wachten, je hebt er alweer 10 min opzitten na het plaatsen van dit bericht haha
Hihii, ik plant mijn hopelijk zwangere derrière naast je op de bank! Ik zit mezelf redelijk gek te maken, want heb al bijna een maand een soort buikgriep/virus (dus continu steken, pijntjes etc.) én een ovulatietest was vanmorgen positief. En dat was na m'n sprong. Spannende weekjes!
Hehe, hebben jullie trouwens ook zo'n vermoeden dat je nu vanalles voelt... maar als je daadwerkelijk zwanger bent, je er waarschijnlijk niets van merkt? Ik ken mezelf redelijk goed en wil er wel geld op gaan zetten dat dit gebeurt. Ik houd m'n interieur onder een vergrootglas momenteel. Bij alles sta ik op scherp.
hee ladies!! welkom @seraphina, balen dat je nog een tijd na je NOD moet wachten met testen Ga zowiezo volgende week dinsdag of woensdag testen. Vorige maand ook op 10 DPO zwanger getest. Is helaas op een MK uitgelopen. @Lunacy, wanneer is jouwn NOD?
ik doe ook gezellig met jullie mee duurt nog wel ff bij mij, zit nu op dag 3 van m'n cyclus, maar vind het ook leuk om anderen te volgen. ik ga nu de 5e ronde in, heb wel het gevoel dat ik elke maand dichterbij kom, maar dat zegt nix natuurlijk. Succes allemaal!
Lijstje vind ik prima! Blike1987 - 1e kindje - NOD 14 januari Lunacy - 1e kindje - NOD 19 januari Blike, jij bent ook 23? Leuk, in de hoeveelste ronde zit je?
Blike1987 - 1e kindje - NOD 14 januari Lunacy - 1e kindje - NOD 19 januari Miep8 - 1e kindje - NOD 31 januari Ow Blike, ik zie het al in je onderschrift!
aa nou gezellig met je mee ik heb nog 7 dagen te gaan ( denk ik weet niet precies wanneer ik nod heb denk ergens 12 jan ) heb borsten als een stel bakstenen op je borst kast, en tepel zijn zo hoog als flat torens hahah en vanochtend had ik was roze witvloed. wie zal het zeggen ??? moi ik weet niet de testjes liggen al klaar ,,op hoop van zege maar want we gaan bijna de iui traject in xxjes hoop het voor ons beide
@bolly, kom ook op ons lijstje!! Blike1987 - 1e kindje - NOD 14 januari Lunacy - 1e kindje - NOD 19 januari Miep8 - 1e kindje - NOD 31 januari Bolly - Witvloed heb ik ook veel.... vorige ronde ook en toen was ik zwanger dus spannend!!
Ik doe mee. Ik kan, mocht ik daarvoor niet ongesteld worden, volgende week vrijdag een test doen. Ik hoop dat er voor iedereen positief nieuws komt!!
Kan ik nog meedoen... Wilde juist zo'n topic posten maar beetje overbodig na lezen van deze... Ik ben nieuw op deze site dus sommige termen zijn voor mij nog beetje abacadabra maar hoop dat julllie me op weg willen helpen? ik kan volgende week donderdag pas testen en dat duurt nog veeeeel te lang!!
jaah duurt lang hé? ik ga denk ik volgende week dinsdag of woensdag een test doen (oké zal wel dinsdag worden ) dan ben ik 10 dpo!