Nog tien dagen tot NOD maar nu al zo'n testdrang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blike1987, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brusje2

brusje2 Lid

10 dec 2010
    31
    0
    0
    Mag ik me ook bij het lijstje voegen. Normaal gesproken merk ik heel goed wanneer mijn eisprong is en dat was deze keer wat minder. Met name het 'vruchtbaar slijm'. Dus is erg spannend. Vorige maand was m'n cyclus korter dan normaal en ik denk deze maand ook. Dus ik denk 19 jan Nod. Wanneer ik wel m'n gewone cyclus zou hebben kom ik uit op 21 jan Nod.

Super spannend allemaal zeg. Hoe voelen jullie je? Deze maand alleen wat last van dikkere onderbuik en soms wat last van m'n liezen. Verder niet zo heel veel klachten.

Heel veel succes allemaal met wachten en natuurlijk voor degene die positief hebben getest. Super gefeliciteerd!

Liefs

2. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wannabeamum en brusje2, spannend dus ook... nou gezellig samen met ons wachten, wachten, wachten.

Mijn temp is vandaag gelukkig weer iets omhoog gegaan, 8dpo nu. Nog steeds te vroeg om conclusies te kunnen trekken. Vorige keer zakte mn temp bij 10dpo en 4 dgn later kwam mn ongi.
    Mn tepels zijn sinds vandaag niet gevoelig//pijnlijk meer.
    30f4f0 Ovulation Charts

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik voel nu ook niks meer, eerst veel krampjes en zere borsten, precies zoals de vorige keer. Alleen hield het toen aan tot 12 weken zwangerschap.
    Maar goed, tis nog te vroeg eigenlijk om er wat over te zeggen ;)

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    he ik kom weer even om het hoekje kijken.. Zie dat er mensen ongi zijn geworden en neg testen hebben gehad:(

Ik heb niet weer getest.. Dus wacht nog even af;) ben er ernstig rekening mee aan het houden dat ik gewoon ongi ga worden hoor!

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff maak me hier helemaal gek. Kan echt niet meer het geduld opbrengen. Heb op 8dpo een test gedaan (shame on me) wat heeft het voor zin, nou niks dus, want was echt niks te zien hoor hihi.
    Maar ik hoorde 'm maar roepen en huilen dat ie daar maar zo zielig in het doosje lag. Toen moest ik 'm gewoon pakken! En plassen moest ik toch al, dus waarom niet gewoon in een potje? Tsja...
    Nahja, ben soms superoptimistisch en ga er bijna van uit dat het raak zal zijn en andere momenten dan vind ik het idee al belachelijk, hoe kan ik nou denken dat ik na een tweede eisprong al zwanger zal zijn. WHAAAAAA word hier gek!

6. Daan87

Daan87 Lid

13 jan 2011
    84
    0
    0
    Hallo Dames !

Wat leuk om te lezen dat sommige van jullie zwanger zijn !
    Ben nieuw hier op de site en vind het leuk om jullie verhalen te lezen. Zelf zijn we vanaf deze maand bezig! Vind het ook allemaal zo spannend en nieuw.. !

Zijn er nog meer dames rond mijn leeftijd (23) ?

Groetjes,
    Danielle

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zoooo grappig, ik durfde het eigenlijk niet te zeggen maar ik heb gisterenavond een test gedaan.(ook 8dpo dus) :D
    Wel nega natuurlijk.;) (urine was ook net water)
    We worden dus samen gek, WHAAAAA!;)

@Daan87; ik ben 24 (sinds november).;) Welkom zou ik zeggen! :D
    @Brusje; Welkom! hier allerlei dingen die 'symptomen' kunnen zijn, maar natuulijk ook voorbodes kunnen zijn van de ongi die er aankomt.;)
    Gekmakend!:p
    Vandaag bijvoorbeeld dus weeeeeer tig keer plassen, maar m'n borsten doen niet zo'n pijn meer.:(
    @Wannabeamum: ook welkom! Spannend ook bij jou, de 'kwaaltjes'!

8. Foxter

Foxter Niet meer actief

Welkom :) Ik ben 26 :)

9. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daan87, ik ben 30. Ik zit op de grens van minder vruchtbaar. Tussen 20 en 30 ben je op je vruchtbaarste toch?

Lucia, hihi wat fijn nog zo'n gek! Haha
    Ik voel juist helemaal niks meer, mn tepels doen geen zeer meer, niet eens meer echt gevoelig. Geen steekjes NIKS. En dat maakt me nu juist weer onzeker. Wel laatste twee dagen 's ochtends heeeeel vroeg wakker (half 5) met megahonger. Dat herken ik niet van mezelf. Ben eigenlijk niet zo'n ontbijter, maar een bruncher. Zou het iets te betekenen hebben?

10. Topolino

Topolino Lid

13 dec 2010
    54
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Als we toch aan het opbiechten zijn... :)) Ik heb gisteren ook een testje gedaan!!!! Hij was licht positief en het streepje was zeker geen indroogstreepje. Maar ja, k geloof het eigenlijk niet en push mezelf om nuchter te denken. Gisteren was het 6DPO?? :(:$
    Had ik maar niet getest.. er kan nog van alles gebeuren toch?
    HMM, nog geen schreeuwen van blijdschap hier ...:)

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Topolino, oehhhhhhh spannend!! Maar idd jeeej wat vroeg.
    Wanneer ga je weer testen? Ik ben van plan morgen niet te testen, denk zondag. Lijkt me handiger. Maar ja, dat zeg ik NU ;)

12. Topolino

Topolino Lid

13 dec 2010
    54
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hi Vpkaatje,
    Ook spannend hoor, je NOD nadert... Wat heb je een lange cyclus trouwens :( Zondag lijkt me wel een goed plan (als het je lukt :))), dat is 3nod toch? Hopelijk is het dit keer raak lieverd!

Ikke? Ik ga proberen morgen niet te testen maar ik ben gewoon een testjunkie!! Oh ja, vorige maand had ik een licht positieve test op 4nod en 1nod omowit dus dat ik een lichte streep hep op 6dpo zegt niets. Maar mocht ik testen laat ik het weten ;)

13. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ga morgenochtend testen. Al voel ik nu wel een weeïge en zeurderige buik (hopelijk geen ongesteldheid...). Hopelijk is het een goed voorteken...;)

14. Charllotte

Charllotte Actief lid

4 jan 2011
    112
    0
    0
    (bijna) juf!
    Haarlem
    Lieve allemaal,

ik voeg me ook even bij dit topic!
    Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 5 maanden bezig om zwanger te worden (ben ik dan nu in ronde 5?)

Ben al zeker 1.5 jaar gestopt met de pil, wel 9 maanden een mirena spiraal gehad.

Verder iedere maand eigenlijk hetzelfde als jullie.
    Ik denk ook telkens dat ik iets voel, veel plassen, afscheiding soms wat kramp/steken in mijn onderbuik.

Verder heb ik eigenlijk altijd een vrij regelmatige cyclus gehad maar sinds we bezig zijn is het wat minder regelmatig (32-32-23-?)
    We zaten ook wel midden in een verhuizing en verbouwing, misschien heeft dat er ook wel wat mee te maken.
    Nu iig genoeg ruimte voor een babykamer ;)

Ik ben trouwens 23, mijn NOD is 19 januari.
    Vreselijk dat afwachten!

Succes allemaal en gefeliciteerd als je zwanger bent!

xx

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi
    oké dan ga ik ook wat opbiechten...
    Mijn testgedrag

8dpo -
    's middags zwanger en kids -----------> negatief
    9dpo - 's morgen zwanger en kids gevoelig ---> negatief
    's avonds zwanger en kids gevoelig----> negatief
    10dpo-'s morgens KV2V5 --------------------> positief
    11 dpo-'s middags zwanger en kids -----------> positief
    12dpo - 's morgens KV2V5 --------------------> positief

haha dus valt bij jullie allemaal wel mee ;)

16. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Ik duim voor je Topolino! 't kan natuurlijk wel positief zijn.

Ik duim voor iedereen! (en een beetje voor mezelf, wie weet deze ronde!)

17. Topolino

Topolino Lid

13 dec 2010
    54
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hahhaha , ik plas bijna in mijn broek :))) stiekem testen we allemaal daaaaagen voor NOD :D Jij hebt gewonnen, You are officially Testjunky NO1 :)
    Nogmaals gefeliciteerd liefie!!

18. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Hee meiden,

Ik ben Lisanne en vrijwel nieuw hier.
    Ik ben mei 2010 gestopt met de pil en vrijwel regelmatige cycles 28/29. Zit nu in ronde 8.. Dus helaas nog steeds geen resultaat..
    Mijn eisprong voel ik niet dus ga er vanuit.. Wel eens getest dat deze rond de 11 dagen zit. Dit betekend dat deze voor mij 8 januari was. Dit is dus mijn 5 a 6de dpo. Nu heb ik sinds gister aan de linkerkant krampen en dit straalt uit naar benede..Dit zou dus misschien innestelingspijnen zijn.. Want me lf is het niet meer..
    Ik heb dus ook op dit moment een enorme drang tot testen....
    Ik zit dus in het zelfde schuitje als jullie!

AAAAAAAAAAAAAH!

Liefs

19. Topolino

Topolino Lid

13 dec 2010
    54
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank je wel Jolene! Ik hoop dat uitslag positief zal blijven. Heb jij stiekem ook getest ;) ? "Officieel" mag je al bijna testen

Oh ja, en een beetje voor jezelf duimen? dat gevoel ken ik. Ik wil niet al te enthousiast zijn, ik geloof het wel als ik niet ongi word. Maar voor alle andere dames blijf ik gewoon doorduimen!!

20. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Mag ik me ook bij jullie voegen? zit in ronde 1 voor n 2e ukkie, nod is 22/23 jan..
    Morgen is 5 dpo.. ben bang dat de la met testjes niet lang veilig is!!
    K ga t tot 10 dpo proberen vol te houden!

Spannend!

Deel Deze Pagina