Nog tien dagen tot NOD maar nu al zo'n testdrang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blike1987, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Topolino

Topolino Lid

13 dec 2010
    54
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dank je wel :)
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik vanaf 6 DP0 getest heb en wel 6 keer :) verslaafd aan testen, hahaha. Telkens wel een streepje maar dit keer dikker en duidelijker. Die van Mat Care Ultra waren echt goed, 6 dagen voor NOD kun je die gebruiken en bij mij gaven ze toen al positief aan dus een aanrader voor de ongeduldigen onder ons, zoals ik! :D

Succes dames!

2. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Topolino; gefeliciteerd!!! Wat een top nieuws!

Voor de dames die zich aan de ongi-lijst toe moesten voegen, wat balen zeg... Voelde jullie je ongi aankomen? Of ook wel gedacht (zoals vele van ons) zwangerschapskwaaltjes te herkennen?

3. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Hier samen met manlief besloten vrijdag te gaan testen, dat zou 14 dagen na eisprong zijn... Nog een paar nachten!! Heb mijn NOD op de 23e berekend (uitgaand van mijn langste cyslus) maar dat zou 16DPO zijn.. Dus hoop vrijdag al wat te weten!

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Topolino; gefeliciteeeeeeeeeerd!

Hier eigenlijk geen nieuws...morgen NOD maar verwacht eigenlijk gewoon ongi te worden *zucht*
    Denk dat ik zo nog maar eens een testje ga doen, komt het morgen minder hard aan zeg maar.(rare logica maar goed);)

5. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Maart - 2e kindje - NOD 6 januari (ronde?)
    Sasjuh83 - 1e kindje - 12 jan Ongi (ronde 1)
    Ilo30 - 2de kindje - 14 jan ongi (ronde 2)
    Bolly - 1e kindje - nod 12 jan (ronde?)
    Ginger Lady- 1e kindje - NOD 13 januari (ronde?)
    Egeltje - 1e kindje - 15 jan Ongi (ronde 4)
    vpkaatje - 1e kindje - 15 jan ongi (ronde 2)
    Moisie - 2e kindje - 17 jan ongi (ronde 2)

Teigetje77 - 2e kindje - NOD 13 januari (ronde?)
    Loesje86 - 1e kindje - NOD 14 januari (ronde?)
    Chanthall - 1 kindje - NOD 15 januari (ronde?)
    Lucia - 2e kindje - NOD 18 januari (ronde ?) -> 15 jan test neg
    TV88 - 1e kindje - NOD 18 januari (ronde 1)
    Jolene - 2e kindje - NOD 18 januari (ronde 5)
    Lunacy - 1e kindje - NOD 19 januari (ronde?)
    Foxter - 2e kindje- NOD 21 januari (ronde 3)--> 18 jan test
    Meikie - 1e kindje - NOD 21 januari (ronde?)
    Maybe01 - 1e kindje - NOD 23 Januari (ronde 7)
    Dafne: 2de kindje- NOD 23 januari (ronde?)
    Baby9 - 1e kindje - NOD 23 janauri (ronde 3)
    Serephina83 - 2e kindje- NOD 23 januari (ronde 5)
    Miep8 - 1e kindje - NOD 31 januari (ronde?)
    2011isonsjaar - 1e kindje - NOD 23 januari (ronde 9 )
    Charllotte - 1e kindje - NOD 23 januari (ronde 4)
    Anni85 - 1e kindje- NOD 28 januari (ronde 2)

Blike1987 - 1e kindje - ZWANGER!!! (ronde ?)
    Dze22- 2de kindje - ZWANGER!!! (ronde ?)
    Fruity - 1e kindje - ZWANGER!!! (ronde?)
    Topolino - 1e kindje - ZWANGER!! (ronde 2)

Ik heb mezelf er even tussen gezet. Gefeliciteerd Topolino!
    Wat veel met de NOD op de 23ste.. Laat het een plakkerige dag blijven:D

6. Topolino

Topolino Lid

13 dec 2010
    54
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    @ Lucia dank je wel.! Kan het nog steeds niet geloven :$:D Je zegt het gevoel te hebben ongi te moeten worden, ik nl ook. Toch zegt de test dat ik zwanger ben :( Hopelijk test je posi want dat ongi-gevoel zegt helemaaal niets.. Ik hoop het zo voor je! Laat je ons weten als je test!

@ Seraphina Spannend al dat wachten he?! Mijn vriend en ik zaten ook vanaf de eisprong in spanning. Wij hebben samen nog een kwartiertje staan staren voor het geval het streepje zou verdwijnen :D Hahah

7. kannietwachten

kannietwachten Actief lid

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Dit is mijn eerste keer op het wachtbankje. Sinds aug '10 gestopt met de pil, maar nu serieus aan de gang. En jeetje wat duurt het wachten lang... Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas volgende week maandag mag gaan testen, dat is dan 2 dagen voor NOD.
    Wat lijkt het me vreselijk om zo elke maand te moeten wachten wel een jaar lang (en sommigen nog veel langer)
    Daarom wens ik iedereen heel veel succes met zwanger worden!
    Ondanks dat we pas net zijn begonnen, wilde ik op mijn 20 ste al een baby. Helaas was mijn man er echt nog niet aan toe en had ik de hoop op een kindje al opgegeven. Nu 10 jaar later wil hij toch een baby, ik was zo blij alsof ik al zwanger was :)

8. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Het is iig vrij frustrerend om iedere maand weer te wachten, maar ondanks dat is het wel geweldig om te zien hoeveel mensen er zwanger raken en gelukkig zijn.. De steun op dit forum is gewoon heel fijn als het wat langer duurt..

En ja ik geloof je meteen als je zo blij bent alsof je zwanger bent als je man toch een kindje wilt! Heel veel succes!

9. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Ik sluit mij ook graag hierbij aan. Het wachten is begonnen. Ik denk, gelet op de symptomen, dat ik net mijn vruchtbare
    periode heb gehad. Het liefste zou ik nu al testen, maar dat gaat jammer genoeg niet:D..Over 10 dagen ga ik op vakantie, dus dan ga ik (denk ik) pas testen na de vakantie. Als mijn menstruatie dan nog niet is begonnen, ben ik in ieder geval wel al over tijd en is de kans groter dat we ook echt zwanger zijn:)! I hope so..Ik ga dan zondag 6 februari testen! Dat klinkt nog echt heel ver weg….

10. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Sanne24 succes met wachten! en alvast veel plezier op vakantie! ga je op wintersport?

11. Topolino

Topolino Lid

13 dec 2010
    54
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Klinkt zooo bekend en niet alleen bij mij maar bij velen denk ik! Vrouwen zijn nou eenmaal eerder klaar voor een babietje denk ik.
    Maar begrijp ik het goed dat dit je 1e ronde is? Spannend he! Al heb ik zelf niet veel geschreven, heb wel veel steun gehad aan de massa dames hier met idem droom als ik :)
    In ieder geval succes en sterkte met het wachten en hopelijk is het STRIKE ONE Raak ;):D

12. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Dit is inderdaad onze eerste ronde, we hebben een tijd condooms gebruikt zodat mijn cyclus op gang kon komen.
    de eerste ronde raak...? Dat zou wel heel mooi zijn, maar ik zou me bijna schuldig voelen tegenover de andere dames die al zo lang wachten.
    Maar goed nog een weekje wachten tot ik een test mag doen. Ik geloof niet dat ik het uithoudt tot de nod... Jij van harte gefeliciteerd Topolino!

13. sanne24

sanne24 Niet meer actief

Kannietwachten, bedankt voor jouw reactie. Wachten is niet mijn sterkste kant, dus ik kan succes wensen wel gebruiken:D. We gaan wel naar Oostenrijk, maar niet zo zeer op winterspor (skieen ofzo ligt niet in de planning). Mijn vriend heeft daar wedstrijden (schaatsen) en ik ga daar heen met vrienden om hem te supporteren :) (en zelf vast ook wel even schaatsen)!

14. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Hallo dames..

Ook allemaal wachtend tot het moment.. mij gaat net zo. Heb een normale cyclus van 31 dagen, En moet 19 of 20ste ongi worden. Had gister al een gevoel maar vandaag weer niet. Gister ook in 1 keer steken in mijn buik en misselijk maar vandaag ook weer geen last van.. Vind het wel moeilijk deze paar dagen af te wachten tot het moment.. zijn al een jaar bezig en hopen nu dan op het moment van de vreugde...

Iedereen sucses met het wachten en hopen op een positieve test!!

groetjes

15. sanne24

sanne24 Niet meer actief

kannieTwachten, ik zie dat jij nog 8 dagen moet wachten totdat je kunt testen! Spannend! Jij ook succes met wachten!!

16. miep8

miep8 Lid

30 dec 2010
    73
    1
    8
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!
    Ik heb vandaag mijn eisprong, gisteravond vruchtbaar slijm gehad en daarna geklust. Nu maar weer wachten tot mijn NOD....
    Iedereen succes met wachten!

17. kannietwachten

13 jan 2011
    299
    0
    0
    Dus je zit weer opnieuw op het wachtbankje. Je hebt wel een mooi topic gemaakt hier. Het is wel gezellig om er met zijn allen over te praten hoewel de tijd er niet sneller door gaat is het wel gezelliger zo. En ik vind het zo leuk te lezen als er iemand zwanger is geworden! spannend, hoop dat het deze keer raak is voor je!

18. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Oooohhhhhhhh mensen wat gaan die dagen traag voorbij....pffff!!
    Ik wordt bijna gek van mezelf. Had van de week een aantal symptomen waardoor ik echt hoop kreeg. Alleen nemen mijn pijnlijke borsten weer af waardoor ik het echt even niet meer weet. Om gek van te worden hihi....was het maar vast vrijdag!!!

Iedereen succes met wachten, wat spannend zeg! :)

19. futuremama28

11 okt 2010
    19
    0
    0
    gastouder
    Helmond
    hey kannietwachten!!!

Ik moet nog 9 dagen wachten, wordt er ook echt gek van. Heb al 3 dagen krampjes, veel plassen, andere afscheiding! ben benieuwd, we zitten iig in hetzelfde schuitje. Ga jij ook voor de 1e?

20. TV88

TV88 Lid

12 jan 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik ben weer ff bijgelezen hihi. Allereerst Gefeliciteerd TOPOLINO, wat fijn!! En ik duim mee voor de andere meiden (en mezelf :D).
    Vandaag is mijn NOD en ik ben nog niet ongie dus ik ga morgen testen. Ik vind het zo spannend. Ik weet dat het mijn 1e menstratie is nadat ik gestopt ben met de pil, dus het kan ook nog 100 dagen duren voordat het eindelijk eens op gang komt, maar toch. Niet zo negatief he! Dus morgenochtend ga ik testen... Spannend! Ik heb inmiddels een tweede teken(tje) erbij, niet alleen gevoelige borsten (die had ik al), maar nu ook een gespannen buikie.. Joehoe! En oja, veel plassen. Maar ik weet niet of dat een teken is?

Deel Deze Pagina